• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

وزیر حمل و نقل قطر در کیش: هدف جام جهانی و توسعه همکاری دو جانبه است

  • کد خبر : 24690
  • 21 فروردین 1401 - 17:35
وزیر حمل و نقل قطر در کیش: هدف جام جهانی و توسعه همکاری دو جانبه است

وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر گفت: همکاری و مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی قطر، سرآغازی برای توسعه همکاری‌های چند جانبه دو کشور است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جاسم بن سیف السلیطی در سفر به کیش اعلام کرد: هدف اصلی از این سفر پیگیری صحبت‌ها و توافق‌های سفر آقای رئیسی به قطر است و شکی نیست که همکاری مشترک بین تهران و قطر زمینه ساز همکاری‌های بزرگتری در زمینه‌های گوناگون خواهد بود.

وی افزود: یکی از موارد مهم همکاری‌های بین ایران و قطر موضوع جام جهانی است که می‌توانیم با رفع موانع، سبب گسترش روابط دو جانبه بین دو کشور باشیم.

وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر با تاکید بر اینکه ایران بازیگر اصلی در منطقه است و نقش تآثیرگذاری در منطقه دارد، می‌توانیم در زمینه‌های خشکی، دریایی و هوایی ارتباطات خوبی بین دوحه و تهران برقرار کنیم.

جاسم بن سیف السلیطی افزود: این روابط دو جانبه همچنین فرصت مناسبی برای پیشرفت روابط مختلف از جمله ارتباطات صنعتی بین دو کشور است که خیر و برکت برای دو کشور به همراه خواهد داشت و به مراتب گسترده‌تر از ارتباطات قبلی خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران هم با بیان اینکه ایران براساس توافقات سفر آقای رئیسی پیگیر جدی برای تحقق آن‌ها هستیم، گفت: ایران آمادگی کامل دارد در حوزه‌های مختلفی به ویژه جام جهانی هم پذیرای مسافران جام جهانی باشد و هم در حوزه پشتیبانی از این رویداد با کشور قطر همکاری کند.

رستم قاسمی افزود: این سفر وزیر قطر سرآغاز جلسات و دیدار‌های بعدی هم خواهد بود تا بتوانیم روابط خوب خود با قطر را بیش از پیش توسعه دهیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24690
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.