• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

۴۵۰ کیشوند از دوره های آموزشی قرآن بهره مند هستند

  • کد خبر : 24148
  • 05 بهمن 1400 - 1:25
۴۵۰ کیشوند از دوره های آموزشی قرآن بهره مند هستند

معاون قرآنی نهاد امامت جمعه کیش گفت: هم اکنون ۴۵۰ نفر از کیشوندان از دوره های قرآنی مراکز آموزشی این جزیره بهره مند هستند.

حجت الاسلام حمزه نقشبندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قرآن آموزان در ۱۰ مرکز آموزشی زیر نظر موسسه قرآنی مشکات وابسته به نهاد امامت جمعه و فرهنگ سرای قرآن و عترت والسته به سازمان منطقه آزاد مشغول آموزش در رشته های مختلف قرآنی هستند.

وی با بیان اینکه این موسسه و فرهنگ سرا برای جلوگیری از موازی کاری و وحدت رویه برنامه های آموزشی و فرهنگی را در قالب برنامه ای مشترک انجام می دهند افزود: قرآن آموزان در رده های سنی مختلف سه سال تا بزرگسالان است از این آموزش ها بهره مند هستند.

نقشبندی در رابطه با کیفیت حفظ قرآن در این مراکز، گفت: از شرکت کنندگان در کلاس‌ها به صورت ماه به ماه، ترم به ترم و جزء به جزء آزمون گرفته می‌شود و اگر فردی قبول نشود به جزء قبل برمی‌گردد و دوباره جزء را تثبیت می‌کنند.

وی یادآور شد: مراکز قرآنی به گونه ای در سطح جزیره فعالیت می کنند که تمام ساکنان در شهرک ها و نقاط مختلف بتوانند از امکان آموزشی دوره های مختلف این کتاب آسمانی بهره مند شوند.

معاون قرآنی نهاد امامت جمعه کیش با بیان اینکه خانواده به عنوان نخستین گروه نهاد اجتماعی یکی از کانون های فعالیت این دوره ها است گفت: خانواده به عنوان رکن اصلی جوامع بشری مورد توجه آموزه های قرآنی است که با تاسی از الگوها ونمونه هایی که دین اسلام در قرآن از آنها یاد کرده می تواند سعادت وبهروزی را نصیب زندگی خود وجامعه کند .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24148
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.