• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کاهش عمر ساختمان‌های کیش و افزایش تولید نخاله‌های ساختمانی

  • کد خبر : 23891
  • 09 دی 1400 - 14:38
کاهش عمر ساختمان‌های کیش و افزایش تولید نخاله‌های ساختمانی

سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کاهش عمر ساختمان‌های جزیره و افزایش تولید نخاله‌های ساختمانی، نگران کننده و تهدیدی برای محیط زیست در آینده محسوب می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز، سعید پورزادی در دومین جلسه شورای محیط زیست با محوریت مدیریت پسماند ساختمانی، افزود: ساماندهی نخاله‌های ساختمانی، پسماند‌ها و پساب‌ها پس از بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از سایت بازیافت به جد مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جامع بر نخاله‌های ساختمانی به عنوان تکلیف ویژه به شرکت عمران، آب و خدمات ابلاغ شده است، افزود: این شرکت در سه ماهه باقی مانده تا پایان سال باید با تمام توان نسبت استاندارد سازی، اقدامات حفاظتی، ایمنی، زیست محیطی و بازچرخانی این نخاله‌ها در بحث‌های صنعتی یا ساختمانی اقدام کند و به صورت دوره‌ای گزارشات خود را به اداره محیط زیست ارائه دهد.

پورزادی افزود: مقرر شد شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان نسبت به تعیین تکلیف موضوعات حقوقی سایت در کمتر از ۱۵ روز با برگزاری جلسات نتیجه را در جلسه بعدی شورا منعکس کنند.

وی افزود: اداره محیط زیست به عنوان ناظر عالی بر مدیریت پسماند انتخاب شده تا با استفاده از کارشناسان متخصص بر حسن اجرای تعهدات نظارت کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23891
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.