• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نمایشگاه صنعت ساختمان کیش هفده ساله می شود

  • کد خبر : 23799
  • 01 دی 1400 - 15:38

هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان کیش از تاریخ ۷ لغایت ۱۰ دیماه در محل سالن نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می گردد .

به گزارش کیشوندنیوز، برگزاری نمایشگاههای تخصصی به عنوان یکی از موتورهای محرک اقتصادی در هرمنطقه ایی شناخته می شوند.

بعد از یکسال وقفه و تعطیلی بدلیل شیوع ویروس کرونا هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان کیش از تاریخ ۷ لغایت ۱۰ دیماه در محل سالن نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می گردد .

به گفته مجری برگزاری این دوره ( شرکت نمایشگاهها وهمایشهای هفتواد ) تا کنون بالغ بر یکصد شرکت از برندها و تولیدکنندگان صنعت ساختمان کشور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند.

همچنین شرکت شهرک های صنعتی تهران، قزوین، کرمان، یزد، هرمزگان و بوشهر نیز حمایت های همه جانبه ای را از مجموعه های حاضر در شهرک ها برای حضور در این رویداد نمایشگاهی به عمل آورده اند.

لازم به ذکر است که سازمان نظام مهندسی صنعت ساختمان تهران نیز حمایت های ویژه ای را از شرکت های متقاضی برای حضور در این رویداد در نظر گرفته است.

در مدت زمان برگزاری این رویداد هیئت های بازدید از استان های بوشهر، یزد و قزوین و کرمان به منظور بازدید از این نمایشگاه به جزیره کیش اعزام خواهند شد و مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی کیش نیز فضا و بستر مناسبی را برای تمام مجموعه ها و شرکت های حاضر در این رویداد فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23799
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.