• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

فرود اضطراری پرواز کیش ـ تهران در فرودگاه اصفهان

  • کد خبر : 2373
  • 05 دی 1395 - 20:16

پرواز کیش – تهران هواپیمایی زاگرس عصر یکشنبه ۵ دیماه در فرودگاه اصفهان فرود اجباری داشت.

به گزارش«کیشوند نیوز» به نقل از ایلنا؛ فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام کرد:  این پرواز بدلیل نامناسب بودن شرایط جوی فرودگاه مهرآباد تهران در ساعت ۱۷و ۵۰ دقیقه عصر امروز مجبور به فرود در فرودگاه اصفهان شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی فرودگاه اصفهان، به محض مناسب شدن شرایط جوی فرودگاه بین المللی مهرآباد، این پرواز از سر گرفته خواهد شد.

پرواز شرکت هواپیمایی’ قشم ایر’ به شماره ۱۲۸۰ – ۱۲۸۱ در مسیر تهران – اصفهان – تهران نیز امروز بدلیل شرایط نامساعد جوی و دید کم فرودگاه مهرآباد تهران لغو شد.

به همین دلیل، پرواز شرکت هواپیمایی ‘تابان’ به شماره ۶۲۳۰ از اصفهان به تهران با دو ساعت و ۱۰ دقیقه تاخیر و پرواز شرکت هوایمایی ماهان به شماره ۴۵۳۰ از اصفهان به تهران با دو ساعت و ۵۰ دقیقه تاخیر انجام شد.

این در حالیست که ۱۲ پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز بامداد روز شنبه این هفته بدلیل شرایط نامناسب جوی و کاهش دید، در فرودگاه اصفهان نشست و برخاست کرد.

فرودگاه اصفهان بدلیل موقعیت جغرافیایی خاص و قرار گرفتن آن در مرکز کشور بعنوان فرودگاه کمکی سایر فرودگاه های کشور در برنامه پروازها قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2373
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.