• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

لزوم اجرای اخد مالیات از خانه‌های خالی/ با هنجارشکنان محکم‌تر برخورد شود

  • کد خبر : 23676
  • 20 آذر 1400 - 14:24
لزوم اجرای اخد مالیات از خانه‌های خالی/ با هنجارشکنان محکم‌تر برخورد شود

امام جمعه کیش گفت: انتظار می‌رود بعد از دستگیری افراد هنجارشکن، دستگاه‌های مربوطه برخورد محکم‌تری با آنها بکنند، اینطور نباشد که پلیس دستگیر کند و بعد از دو شب آزاد شوند.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت و عنوان کرد: شخصیت حضرت زینب کبری(س) کم نظیر است و می‌تواند الگو برای جامعه اسلامی به‌ویژه بانوان باشد.

پرستاران کیش در ایام کرونا درخشیدند

وی افزود: حضرت زینب(س) همانند امام حسین(ع) و امام زمان (عج) عقیله بنی هاشم است و دارای صفات پسندیده‌ای است که بعد از حضرت فاطمه زهرا(س) کسی به آن نرسیده است، او صدیقه صغری است و در حجاب و عفاف بی‌نظیر است، پرستاران و بانوان گرامی افتخار کنند که الگوی آنها حضرت زینب است.

امام جمعه کیش با عنوان اینکه یکی از ارکان مبانی اسلامی تعادل میان وظیفه و پاداش است، اظهار داشت: هرچه وظیفه سنگین‌تر باشد پاداش هم سنگین‌تر است، کار پرستاران بسیار سخت است و دین مبین اسلام اجر بسیار بزرگی را برای آنها قرار داده است.

وی گفت: رسول خدا(ص) می‌فرماید هر کس یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل محشور می‌کند.

حسن زاده بیان داشت: پرستاران ما در این ایام کرونا خوش درخشیدند و از پرستاران، پزشکان و کادر درمان و بهداشت تشکر می‌کنم، خیلی خوب و مخلصانه به بیماران رسیدگی کردید.

گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات جنگ روانی است

وی در ادامه به طرح یک سوال پرداخت و گفت: اگر دشمن دست از تحریم ایران اسلامی برندارد آیا راهی برای حل معضلات اقتصادی کشور وجود دارد یا خیر؟ و در این رابطه اظهار داشت: قطعاً راه وجود دارد و نباید اقتصاد کشور را به مذاکرات گره زد.

خطیب نماز جمعه کیش افزود: گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات، یک جنگ روانی است که دشمن این جنگ را به‌وجود آورده است تا جامعه را ملتهب کند.

وی گفت: تحریم‌ها نهایتاً ۲۰درصد در اقتصاد اثرگذار است و ۸۰درصد را مسئولان باید برطرف کنند.

لزوم اخد مالیات از خانه های خالی

حسن زاده در ادامه به بیان چند راهکار برای حل معضلات اقتصادی پرداخت و گفت: باید کار جهادی را در سطح جامعه به فرهنگ تبدیل کنیم و مدیریت ما جهادی باشد.

وی ادامه داد: باید ساختارهای معیوب اقتصادی را اصلاح کنیم و اصلاح ساختار بودجه از مهمترین اقدامات است، اصلاح ساختارهای مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی نیز راه حلی دیگر برای بهبود وضعیت اقتصادی است.

امام جمعه کیش گفت: دولت باید در عمل اخذ مالیات از خانه‌های خالی را انجام دهد، تعداد زیادی خانه خالی در کشور وجود دارد و باید بر آنها مالیات وضع کند.

وی گفت: دستگاه‌های دولتی اموال فراوانی دارند که فروش آنها می‌تواند درآمد هنگفتی را برای دولت به ارمغان بیاورد و خزانه دولت را پر کند.

حجت‌الاسلام حسن زاده سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب سومین شهید محراب را گرامی داشت و گفت: آیت‌الله دستغیب یکی از شخصیت‌های عارف انقلابی بود که آثار بسیاری از ایشان باقیمانده است.

تشکر از پلیس امنیت اخلاقی و تأکید بر برخورد محکم‌تر با هنجارشکنان 

وی در ادامه به طرح چند موضوع در رابطه با مدیریت شهری جزیره کیش پرداخت و گفت: طرح جامع شهر کیش سال‌هاست معطل مانده و ان‌شالله مدیریت جدید به سرعت آن را به نتیجه برساند و سعی بر این باشد که همه کارها در این مسیر باشد.

امام جمعه کیش اظهار داشت: جوانان نخبه خوبی در جزیره داریم برخی از آنها گلایه می‌کنند که کسی به ما توجه نمی‌کند و باید به آنها توجه شود.

وی اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها را امری ضروری خوب دانست و گفت: این طرح از کارهایی بود که شهر به آن بسیار نیاز داشت، مردم حتما همکاری کنند، و از مسئولان امر می‌خواهیم که به سرعت این طرح را پیش ببرید و انتظار داریم این طرح تا پایان سال به اتمام برسد.

حسن زاده ضمن تشکر از زحمات پلیس کیش به‌ویژه در حوزه امنیت اخلاقی گفت: پلیس کیش در مقابل افرادی که هنجار شکنی می‌کنند محکم ایستاده است، انتظار می‌رود بعد از دستگیری افراد هنجارشکن، دستگاه‌های مربوطه برخورد محکم‌تری با آنها بکنند. اینطور نباشد که پلیس دستگیر کند و بعد از دو شب آزاد شوند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23676
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.