• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آغاز فستیوال ورزش‌های الکترونیک در کیش

  • کد خبر : 23142
  • 11 مهر 1400 - 10:39
آغاز فستیوال ورزش‌های الکترونیک در کیش

فستیوال بازی های الکترونیک افتتاح شد.

به گزارش کیشوندنیوز، فستیوال بازیهای الکترونیک صبح روز گذشته با حضور مدیر عامل سازمان، مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در سالن چند منظوره المپیک آغاز به کار کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور در جمع شرکت کنندگان و دست اندر کاران این برنامه اظهار داشت: توجه به صنعت بازیهای دیجیتال موجب تحقق آرمان های بلند کشور است و می تواند آینده ایران بزرگ در جهان را تضمین کند.

آهنگران با بیان اینکه کیش می تواند مهد اتفاقات بی همتا باشد خطاب به شرکت کنندگان افزود: ایران با داشتن جوانان پویا و آینده ساز و حضور پر قدرت شما در صحنه های مختلف علمی سربلند خواهد شد، سیاست گذاری مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش نیز به گونه ای است که خود را موظف بر حمایت از همه عرصه های منحصر به فرد اینچنینی می داند.

وی در ادامه به ایجاد فرهنگسرای صنایع نرم و خلاق با همکاری جهاد دانشگاهی در کیش اشاره کرد و عنوان داشت: انتظار می رود جوانان خبره و نخبه فعال در حوزه بازیهای دیجیتال در جزیره حضور پیدا کرده و مستقر شوند و موسسه علوم و فنون نیز با بنیاد بازیهای رایانه ای تفاهمنامه ای منعقد کند تا استقرار فعالان این حوزه در کیش تسهیل شود.

همچنین عزیزاله فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم ضمن ابراز پخرسندی از حضور جوانان پرشور و نخبه عرصه بازی های الکترونیک در کیش بیان داشت: امید است این رویداد که به همت موسسه علوم و فنون و همکاری دانشگاه های معتبر جزیره کیش برگزار شده در آینده نیز تداوم داشته باشد.

وی تفریحات دریایی را وجه تمایز کیش با دیگر مناطق گردشگر پذیر کشور برشمرد و اظهار داشت: اتفاقات مثبتی در حوزه تفریحات دریایی نیز با برگزاری رویداد های نوآورانه از سوی مرکز نوآوری، به همت سازمان منطقه آزاد کیش رخ داد که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

فرضی پور در پایان از نگاه ویژه و مشارکت مسئولان ارشد سازمان منطقه آزاد کیش در بحث ورزش جزیره تقدیر کرد.

مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش نیز در آئین افتتاح فستیوال ورزش های الکترونیکی هدف از برپایی این فستیوال را گسترش و تعمیم فعالیت پیشران های فناوری کشور در حوزه ورزش های الکترونیکی، گیمینگ، ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر استارت اپ و حوزه دیجیتال عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23142
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. بجای برگزاری اینگونه مسابقات که جنبه سرگرمی دارد بهتر نیست موسسه ورزش کیش بر رسالت و اهداف خودش بر بهسازی و گسترش زیر ساختهای اماکن تفریحی و ورزشی روباز و بسته و نظارت و ساماندهی پلاژها که ملت نروند سواحل شنا کنند غرق بشوند امسال واقعا موسسه ورزش گل کاشت!!

  2. چرا انقدر بیخبر اخه تو سطح جزیره من نیدیم زده باشن