• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اعلام آمادگی مالک استیل آذین ایرانیان برای سرمایه گذاری در فوتبال کیش

  • کد خبر : 2307
  • 01 دی 1395 - 14:11
اعلام آمادگی مالک استیل آذین ایرانیان برای سرمایه گذاری در فوتبال کیش

همزمان با رایزنی های ورزشی مونسان، حسین هدایتی مالک استیل آذین ایرانیان آمادگی خود را برای حضور فوتبالی در جزیره کیش اعلام کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، بعد از جلسه روز گذشته تاج رئیس فدراسیون فوتبال با مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش، امروز نیز جلسه ای با حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آدین ایرانیان برگزار کرد تا شاید واسطه ای باشد برای اینکه حاج حسین معروف به عابر بانک فوتبال ایران در جزیره کیش سرمایه گذاری فوتبالی کند.

در این جلسه مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال، دکتر علیرضا اسدی- دبیر کل فدراسیون، محمدرضا ساکت- رئیس سازمان تیم های ملی، امیر حسین حسینی- رئیس روابط عمومی فدراسیون و حسین هدایتی حضور داشتند.

دکتر علیرضا اسدی- دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: از حمایت های پیشین و فعلی حسین هدایتی از تیم های ملی فوتبال کشورمان در راستای همکاری و کمک های انجام شده توسط ایشان مبنی بر پرداخت پاداش دور رفت تیم ملی فوتبال در رقابتهای مقدماتی جام جهانی و همچنین خریداری البسه، فدراسیون فوتبال کمال تشکر و قدردانی را دارد.

در ادامه این جلسه و پیرو نشست روز گذشته مسئولان فدراسیون فوتبال با مسئولان منطقه آزاد کیش، مجموعه استیل آذین ایرانیان آمادگی خود را برای اداره و بهره برداری مجموعه های ورزشی جزیره کیش در جهت استفاده رده های مختلف تیم های ملی و باشگاهی اعلام کرد.

حال با توجه به سابقه ورزشی دکتر مونسان و علاقه ویژه ایشان به فوتبال، باید دید این رایزنی ها در روزهای آتی چه نتایجی را در پی خواهد داشت؟؟!!

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2307
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.