• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تفاهم همکاری‌های دو جانبه فدراسیون فوتبال و جزیره کیش

  • کد خبر : 2305
  • 01 دی 1395 - 13:53
تفاهم همکاری‌های دو جانبه فدراسیون فوتبال و جزیره کیش

نشست مسئولان فدراسیون فوتبال با مدیر عامل منطقه آزاد کیش به منظور افزایش همکاری های دو جانبه در زمینه فوتبال عصر دیروز برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، مهدی تاج – رئیس فدراسیون فوتبال به همراه  محمدرضا ساکت- رئیس سازمان تیم های ملی روز گذشته با علی اصغر مونسان – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و ابراهیمی- معاون این سازمان نشستی را در خصوص همکاری فدراسیون فوتبال و منطقه آزاد کیش در زمینه افزایش فعالیت و ارتباط دو مجموعه برگزار کردند.

علی اصغر مونسان- مدیر عامل منطقه آزاد کیش در این نشست گفت:  ما پتانسیل و امکانات مناسبی برای برعهده گرفتن میزبانی تیم های ملی فدراسیون فوتبال اعم از فوتبال، فوتسال و  فوتبال ساحلی و همچنین تیم های باشگاهی را در این منطقه داریم و این آمادگی را داریم که میزبان  رده های مختلف تیم های ملی فوتبال کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین بخش ها و امکانات مورد نیاز برای میزبانی از تیم های باشگاهی و تیم های ملی فوتبال وجود زمین چمن است که در حال ارتقای کیفیت آن هستیم.

در ادامه این نشست، مسئولین فدراسیون فوتبال ایران با توجه به تفاهم نامه ای که با فدراسیون فوتبال ارمنستان مبنی بر استفاده تیم های ملی این کشور از امکانات موجود در ایران و به ویژه  در فصول سرد سال منعقد شده بود، مسئولین منطقه آزاد کیش اعلام کردند که با توجه به موقعیت آب و هوایی این جزیزه و امکاناتی که کیش دارد، می تواند میزبان مسابقات و اردوهای تدارکاتی بین المللی باشد.

بر همین اساس قرار شد تا هیات تخصصی فدراسیون فوتبال از مجموعه امکانات ورزشی جزیره کیش بازدید کند تا بهترین شرایط را از لحاظ بهبود زمین چمن و ارتقای آن در اختیار تیم های ملی ایران و کشورهای مختلف و همچنین تیم های باشگاههای، فراهم کند.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار قرار شد تا اصلاح چمن  مجموعه ورزشی این جزیره انجام شود و مسئولین منطقه آزاد کیش آمادگی خود را برای حضور و استفاده از همکاری سرمایه گذاران به جهت در اختیار داشتن  و ایجاد امکانات اعلام کردند.
گفتنی است، مقرر شد تا برای ایجاد بهترین شرایط مذاکرات مسئولین فدراسیون فوتبال ایران و منطقه آزاد کیش ادامه داشته باشد.

منبع: فدراسیون فوتبال

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2305
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.