• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

دستگیری کلاهبرداری با جعل عناوین دولتی در کیش

  • کد خبر : 23038
  • 28 شهریور 1400 - 13:20
دستگیری کلاهبرداری با جعل عناوین دولتی در کیش

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل عنوان از مردم کلاهبرداری کرده است توسط کلانتری ۱۲، خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” فرج نظری ” اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره جعل و کلاهبرداری با ارائه رسید جعلی، تحصیل مال از طریق نامشروع، سرقت، ایجاد پاپوش برای دیگران، اخاذی، رسیدگی به این موضوعات به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ کیش قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز کردند و به این نتیجه رسیدند که فردی با جعل عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

نظری افزود: این کلاهبردار برای رسیدن به اهداف سودجویانه خود با استفاده از عناوین دولتی و نظامی و با همدستی همسرش به گونه ای با افراد برخورد می کردند که با آنها معامله کرده و چندین مورد شکایت واهی تحت عنوان کلاهبرداری و سرقت از این افراد مطرح و با ایجاد ترس و ارعاب به اهداف سودجویانه خود می رسیدند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش اضافه کرد: از این رو ماموران پلیس آگاهی با انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تا کنون ۱۰ نفر از وی به پلیس طرح شکایت کرده اند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به دستگاه قضائی اعزام گردید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23038
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.