• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

استعفا عبدالنبی شرفی از عضویت شورای اسلامی شهر کیش

  • کد خبر : 22906
  • 12 شهریور 1400 - 2:44
استعفا عبدالنبی شرفی از عضویت شورای اسلامی شهر کیش

عبدالنبی شرفی عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر کیش، چند روز قبل از برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه از عضویت در این شورا استعفا داد .

به گزارش کیشوندنیوز، عبدالنبی شرفی عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کیش، استعفای رسمی خود را چند روز قبل از برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه  طی نامه ای به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و بخشدار جزیره کیش، ارائه داده است.

متن انصراف از عضویت ششمین دوره شورای اسلامی شهر کیش

بسمه تعالی

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

توفیق خدمت در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کیش ثمره اعتماد مردم شریف و کیشوندان عزیز به اینجانب بود که زبان را توان شکرگزاری آن نیست. در طی سالهای گذشته اینجانب تمام تلاش خود را جهت پاسداری از این اعتماد به کار گرفته و خدای خویش را شاهد می‌گیرم که در این مسیر از هیچ کوششی دریغ ننموده‌ام و اعتقاد دارم تا رسیدن به شهری ایده‌آل و در شان مردم عزیز منطقه آزاد کیش، با مدیریتی شایسته، سالم و همسو با اهداف والای انقلاب اسلامی، راهی بس دشوار در پیش است و تبیین درست اصول و ارزش‌ها و اصلاح امور، لازمه این امر مهم است.

نظر به ابراز لطف مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، جناب آقای دکتر آهنگران، در خصوص اعتماد به اینجانب و واگذاری مدیریت شرکت عمران ،آب و خدمات شهری کیش به بنده، جهت جلوگیری از هرگونه شائبه و خدای ناکرده تصور کوچک ترین استفاده از امکانات مادی و معنوی موقعیت جدید و طبق کلام حضرت علی (ع)، به منظور دوری از قرار گرفتن در مواضع تهمت، انصراف خود را از عضویت ششمین دوره شورای اسلامی شهر کیش، اعلام می نمایم.

این حقیر ضمن تشکر از همراهان و حامیان خویش، به ویژه جنوبی های مقیم، نهاد ها و هیاتهای مذهبی، جامعه حمل و نقل، جامعه بازاریان، انجمنها و صاحبان صنایع و ، .. با آرزوی سربلندی و عظمت جمهوری اسلامی ایران و عزت و اقتدار جزیره زیبای کیش و تمامی کیشوندان، اعلام می دارم که در سنگری دیگر در خدمت به توسعه و تعالی جزیره زیبای کیش و خدمت گزاری به کیشوندان و بومیان عزیز، “بر آن عهدی که بستم، ثابت و استوار خواهم ایستاد. ذکر این نکته ضروری است که استعفای بنده به صورت کتبی و پیش از برگزاری مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر به مراجع ذیربط ارسال شده بود.

عبد النبی شرفی

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22906
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.