• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پیام تبریک رئیس مرکز توسعه سلامت کیش بمناسبت روز پزشک

  • کد خبر : 22841
  • 01 شهریور 1400 - 1:24
پیام تبریک رئیس مرکز توسعه سلامت کیش بمناسبت روز پزشک

دکتر محمدرضارضانیا در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش کیشوندنیوز، یکم شهریور ماه روز پزشک امسال نیز مثل سال گذشته رنگ و بوی دیگری دارد، امسال روز پزشک یادآور رشادتها ، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های پزشکان متعهدی است که در کارزار کرونا جامه خدمت پوشیدند و تلاش کردند رخت تندرستی به تن آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا بپوشانند.
دکتر محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در پیامی خدمات پزشکان در یک سال گذشته و در مبارزه با کرونا را ستود، متن پیام بدین شرح است: 

یکم شهریور مصادف است با زادروز حکیمی فرزانه که ارمغان پزشکی ایران را به دنیا صادر کرد و امروز از گذر قرن ها، یکایک اعضای جامعه سلامت کشور به او مفتخر و مدیونند.
امسال این روز را در حالی گرامی می داریم که در گذر ماه های گذشته، جامعه پزشکی کشور همگام با تمامی خانواده مدافعان سلامت کشور، با بحرانی همه گیر مواجه بوده و با رشادت در مقابله با پدیده شوم ویروس کرونا، کوشش گسترده ای را برای آحاد جامعه به کار بسته تا همچون همیشه پیام آور سلامت در اقصی نقاط مرز پرگهر ایران اسلامی باشند.
ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش های بی شائبه شما همراهان سلامت کشور، لازم است تاکید کنم شما بزرگواران در ماه های اخیر به زیبایی صحنه هایی مثال زدنی از ایثار و از جان گذشتگی خلق کردید و مردم عزیزمان این تلاش ها را میبینند وبیش از همیشه همراه و همدل شما هستند و این خود موهبتی ارزشمند برای جامعه پزشکی است.
به همین مناسبت ازعموم مردم بزرگوار خصوصا کیشوندان می خواهم تا در حمایت از تلاش های فداکارانه خانواده سلامت کیش، به رعایت اصول بهداشتی پایبند بوده و حامی سلامت خود و عزیزانشان باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22841
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.