• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آغاز طرح سنجش دانش آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی

  • کد خبر : 22838
  • 01 شهریور 1400 - 0:38

طرح سنجش سلامت دانش آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی به منظور ارزیابی سلامت جسمانی دانش آموزان در بدو ورود به مقطع ابتدایی و پیش دبستانی فردا اول شهریور در کیش آغاز میشود.

به گزارش کیشوندنیوز ، دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در این باره گفت :والدین دانش آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی می بایست ابتدا به پایگاه سنجش واقع در مدرسه البرز مراجعه نمایند و بعد از آن با همراه داشتن کارت سنجش و کارت واکسن فرزند خود فقط به مرکز خدمات جامع بوعلی مراجعه فرمایند.
وی با تاکید بر اینکه خدمات سنجش دانش آموزان فقط در مرکز خدمات سلامت جامع بوعلی انجام میشود گفت :والدین گرامی به همراه نو آموز خود بعد از مراجعه به این مرکز از خدمات ویزیت رایگان توسط پزشک،معاینات رایگان دهان و دندان ،واکسیناسیون بدو ورود به مدرسه و کنترل قد و وزن بهره مند میشوند.
وی افزود :خانواده ها میتوانند از ساعت ۸الی ۱۲ به مرکز خدمات جامع بوعلی مراجعه کنند.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش افزود :افرادی که مشکوک به بیماری هستند یا دارای علایم هر چند کم ،و یا با بیمار کرونا مثبت در ارتباط بوده اند لازم است جهت حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از انتشار آن به دیگران تا پایان بیماری و رفع کامل علایم از حضور در پایگاه سنجش و مرکز بوعلی خودداری فرموده و بعدا مراجعه کنند.
وی در پایان تاکید کرد:رعایت پروتکل های بهداشتی در همه امور از الزامات است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22838
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.