• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اعلام ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز کیش در ماه محرم

  • کد خبر : 228
  • 21 مهر 1394 - 22:20
اعلام ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز کیش در ماه محرم

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز کیش به مناسبت عاشورا و تاسوعای حسینی و ایام محرم اعلام شد. به نقل از روابط عمومی صدا وسیما مرکز کیش، ‘ سوگ عشق ‘ عنوان برنامه تلویزیونی ویژه ماه محرم است که در ۱۲ قسمت ۳۵ دقیقه ای از فردا ۲۲ مهر ماه هر شب ساعت ۲۱:۰۰ […]

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز کیش به مناسبت عاشورا و تاسوعای حسینی و ایام محرم اعلام شد.

به نقل از روابط عمومی صدا وسیما مرکز کیش، ‘ سوگ عشق ‘ عنوان برنامه تلویزیونی ویژه ماه محرم است که در ۱۲ قسمت ۳۵ دقیقه ای از فردا ۲۲ مهر ماه هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از سیمای کیش پخش می شود.
این برنامه با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی ابعاد قیام عاشورا از منظر تاریخی، فرهنگی، عرفانی و سیره امام حسین (ع) و یارانش می پردازد.
آرم و تیتراژ، مجری، گزارش های مردمی، پخش مستند از برپایی تکیه ها، پخش آیین محلی و عزاداری اقوام مختلف در کیش از بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی است که ابراهیم بروغنی تهیه آن را بر عهده داشته است.
‘ شور حسینی ‘ عنوان برنامه تلویزیونی ویژه ماه محرم است که در ۴ برنامه ۱۸۰ دقیقه ای برای انعکاس مراسم عزاداری هیات های مذهبی در ظهر و شب تاسوعا، ظهر و شب عاشورا و نماز ظهر عاشورا با پخش زنده مراسم از شبکه کیش و شبکه های سراسری در نظر گرفته شده است.
‘حماسه حسینی ‘ عنوان برنامه رادیویی ۱۲۰ دقیقه ای است که در ۱۳ قسمت تهیه شده است که از امشب ساعت ۱۹ از رادیو کیش پخش می شود.
این برنامه شامل بخش های متعددی از جمله آرم، گفتار، ارتباط با گزارشگران سایر مراکز ،تعزیه خوانی، کارشناسی، میان برنامه های نمایشی ، معرفی هیات های مذهبی، مقتل خوانی، پخش و پاسخ به تلفن و پیامک مخاطبین است. اسماء بدیعیان پور تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد.
‘ عشق و عطش ‘ عنوان برنامه دیگری است که به مدت ۱۲۰ دقیقه در صبح روز تاسوعای حسینی ساعت از رادیو کیش پخش خواهد شد. این برنامه شامل بخش های متعددی از جمله انعکاس مراسم عزاداری مردم جزیره در روز تاسوعا ، ارتباط تلفنی با مداحان اهل بیت (ع) ، مباحث کارشناسی، معرفی کتاب، گفت و گو با شاعران آئینی، مرثیه خوانی، نوحه خوانی است لیلا تاجر زاده تهیه کننده این ویژه برنامه است.
‘ خورشید خون ‘ عنوان برنامه رادیویی ویژه عاشورای حسینی است که به مدت ۱۲۰ دقیقه در صبح روز عاشورا ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو کیش پخش می شود .
این برنامه شامل بخش های متعددی از جمله انعکاس مراسم عزاداری مردم جزیره در روز عاشورا ، معرفی کتاب های عاشورایی، مباحث کارشناسی با موضوع امام حسین(ع) و نهضت عاشورا از منظر اهل سنت، مرثیه خوانی و نوحه سرایی است .تهیه کننده این برنامه محمد چگینی است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=228
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.