• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

زیر ساخت های رفاهی و تاسیسات انرژی در هندورابی توسعه می یابد

  • کد خبر : 22783
  • 22 مرداد 1400 - 17:42
زیر ساخت های رفاهی و تاسیسات انرژی در هندورابی توسعه می یابد

عبدالنبی شرفی از توسعه زیر ساخت های تامین آب و برق هندورابی با هدف رفاه بیشتر ساکنان این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، عبدالنبی شرفی مدیر عامل این شرکت به همراه جعفر آهنگران مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران شرکت و سازمان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش پنجشنبه ۲۱ مرداد از جزیره هندورابی بازدید کردند.

عبدالنبی شرفی در این بازدید با بیان اینکه اولویت بندی اجرای طرح های عمرانی به ویژه طرح هایی که موجب افزایش رفاه هموطنان می شود رویکرد اصلی شرکت عمران ، آب و خدمات است گفت : با توجه به اینکه ایجاد تاسیسات زیربنایی انرژی و فضای سبز این جزیره بر عهده شرکت است و متاسفانه این امکانات تا کنون در حد مطلوب و استاندارد تامین نشده است ما تلاش خواهیم کرد تا با تکمیل این زیر ساخت ها شرایط رفاهی مطلوبی برای ساکنان این جزیره فراهم شود. 

وی افزود: طبیعت بکر و موقعیت خاص هندورابی فرصت بسیار ارزشمندی را برای توسعه گردشگری و رشد اقتصادی این منطقه فراهم کرده است، اما مهم ترین گام برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها، زیر ساخت های انرژی و توسعه فضای سبز در این جزیره است که بزودی اجرایی خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: این جزیره بکر که زیستگاه مناسبی برای تخم گذاری لاک پشت های درحال انقراض در خلیج فارس است می تواند یکی از جذابیت های منحصر بفرد کشور و منطقه باشد . ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد امکانات مناسب گامی موثر در این مسیر برداریم.

مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات به همراه دیگر مسئولان سازمان و شرکت ، در پایان این بازدید با حضور در مسجد هندورابی و گفتگو با چند تن از بزرگان و پیشکسوتان هندورابی در جریان شرایط و مشکلات معیشتی و رفاهی آنان قرار گرفتند. 

گفتنی است جزیره هندورابی از توابع بخش کیش، شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان واقع در جنوب ایران و در حد فاصل بین جزیره کیش و جزیره لاوان قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22783
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.