• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

خانم ۳۱ ساله چهل و سومین فوتی ناشی از کرونا

  • کد خبر : 22772
  • 21 مرداد 1400 - 17:25
خانم ۳۱ ساله چهل و سومین فوتی ناشی از کرونا

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: یک خانم ۳۱ ساله با علائم تب، بدن درد، سرفه، بی‌حالی و بدون بیماری زمینه ای بستری در بیمارستان کیش امروز به دلیل کرونا جان خود را از دست داد و در مجموع تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا از ابتدا تا کنون به ۴۳ نفر رسید.

به گزارش کیشوندنیوز؛ سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: یک خانم ۳۱ ساله با علائم تب، بدن درد، سرفه، بی‌حالی و بدون بیماری زمینه ای بستری در بیمارستان کیش امروز به دلیل کرونا جان خود را از دست داد و در مجموع تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا از ابتدا تا کنون به ۴۳ نفر رسید.

دکتر رضانیا با تاکید بیشتر به رعایت پروتکلهای بهداشتی افزود: ویروس دلتا به پیر و جوان رحم نمی‌کند گرچه واکسیناسیون گروه‌های آسیب‌پذیر در حال انجام است اما نگرانیم که با این موج جدید بیماری ، هرگونه پروتکل شکنی بتواند در ارتفاع این موج سنگین فشار و بر تاب آوری مراکز بهداشتی درمانی بیافزاید.

رضانیا گفت:موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در جزیره کیش در یک ماه گذشته روند افزایشی داشته است. همچنین موارد بستری به علت ابتلا به کووید-۱۹ نیز در کیش بیشتر شده است که تا به حال سابقه نداشته است.اینجانب و همکارانم بسیار نگرانیم که هرگونه بار اضافه‌تر بیماری به هر دلیل به وخامت اوضاع بیافزاید.لذا دوباره و دوباره تاکید می‌کنم که هموطنان عزیز بخاطر حفظ سلامتی و جان عزیزانتان از تجمع و ترددهای غیر ضروری و دورهمی جدا خودداری کنید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22772
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.