• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و مینی بوس کیش

  • کد خبر : 22751
  • 19 مرداد 1400 - 18:57
آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و مینی بوس کیش

رانندگان ناوگان حمل و نقل شهری کیش به سرعت برای مقابله با کرونا واکسینه می شوند.

به گزارش کیشوندنیوز، در راستای حفظ سلامت ساکنان و گردشگران با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری مرکز توسعه سلامت، طرح واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش شامل تاکسی و مینی بوس از امروز سه شنبه ۱۹ مرداد آغاز شد.

بر اساس این گزارش حمید پاشاکی مدیر حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات با بیان اینکه طرح واکسیناسیون رانندگان با هدف کمک به مقابله سریع و موفق کرونا در سطح جزیره کیش اجرا می شود اظهار داشت : با هماهنگی انجام شده با مدیریت آژانس ها از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۰۰ نفر از رانندگان تاکسی ها با حضور در تالار شهر واکسن دریافت می کنند.

به گفته وی مدیران آژانس های مختلف برای دریافت واکسن جهت رانندگان در روزهای آتی طبق برنامه زمانبندی و با هماهنگی مدیریت حمل و نقل اقدام کنند تا بزودی تمامی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش علیه این بیماری واکسینه شوند.

لازم به ذکر است در جزیره کیش ١۴٠٠راننده با  تاکسی سفید ، زرد و مینی بوس مسئولیت انتقال ساکنان در نقاط مختلف جزیره را برعهده دارند و مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات بر نحوه فعالیت و روند خدمت رسانی رانندگان این ناوگان نظارت دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22751
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.