• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کیشوندان بدون ثبت نام برای زدن واکسن اقدام نکنند/ بالا رفتن سرعت واکسیناسیون تا ۶۰۰نفر روز

  • کد خبر : 22720
  • 16 مرداد 1400 - 18:01
کیشوندان بدون ثبت نام برای زدن واکسن اقدام نکنند/ بالا رفتن سرعت واکسیناسیون تا ۶۰۰نفر روز

دکتر مریم ستاریان گفت: کیشوندان محترم لطفاً بدون ثبت نام مقابل تالار شهر حاضر و ازدحام نکنید تزریق واکسن فقط از طریق ثبت‌نام در سامانه سلامت انجام خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از دولتخانه کیش، خانم دکتر مریم ستاریان ریاست بخش واکسیناسیون مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش گفت: از کیشوندان محترم تقاضا می‌شود به هیچ وجه بدون ثبت نام در سامانه سلامت (salamat.gov.ir )و دریافت نوبت از طریق پیام کوتاه و یا تلفن بابت تزریق دز دوم در محل تالار شهر حاضر نشده و ازدحام نکنند.

وی افزود: فعلا سامانه برای سنین که مختص هرمزگان و کیش است اعلام و باز شده و می‌توانند کار ثبت نام و تزریق را در اسرع وقت برابر نوبت مشخص شده انجام دهند.

ستاریان اظهار داشت:  خوشبختانه سرعت واکسینه کیشوندان بالا رفته و روزانه بین ۵۰۰ الی ۶۰۰ مورد واکسینه در ۲ نوبت صبح و عصر داریم.

وی افزود: افرادی که مشکل ثبت در سامانه سیب دارند می‌توانند بر اساس منطقه زندگی خود در کیش به مرکز درمانی بهداشتی منطقه صدف در برج دیپلمات و بوعلی در سفین مراجعه و سامانه خود را اصلاح کرده و نامه از مراکز یاد شده دریافت نموده و جهت تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی از کیشوندان خواهش کرد به هیچ وجه در محل تزریق واکسن در تالار شهر حضور پیدا نکرده و تجمع نکنند و حتما بر اساس نوبت دهی مراجعه و حضور پیدا کنند.

وی در مورد دستور وزیر به ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بابت تزریق همگانی واکسن به کیشوندان گفت: این دستور به رئیس دانشگاه ابلاغ شده و می‌دانیم که مجوز تزریق برای افراد بالای ۱۸ سال صادر شده و منتظر باز شدن کامل سامانه جهت ثبت نام افراد بالای ۱۸ سال و تامین واکسن مورد نیاز جمعیت ثبت شده در سامانه سیب از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هستیم./

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22720
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. سلام متولد۱۳۵۷ هستم وبومی کیشم چند روزه سامانه ثبت نام واکسن کرونا میرم میگه باید پرونده ات را تکمیل کنی دوبار رفتم میگن سایت مشکل داره وهیچکس جوابگو نیست

  2. زدن واکسن