• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تکذیبیه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در رابطه با خبر پرداخت حقوق های نجومی

  • کد خبر : 22614
  • 05 مرداد 1400 - 22:21
تکذیبیه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در رابطه با خبر پرداخت حقوق های نجومی

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مورد خبری پیرامون: «پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد» در خبرگزاری فارس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری فرینا، در جوابیه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به خبرگزاری فارس آمده است: در پاسخ به خبر شماره ۱۴۰۰۰۵۰۴۰۰۰۳۵۱ به تاریخ: ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ با تیتر خبری: «پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد» جوابیه ذیل تقدیم می‌گردد. 

پیرو اخبار کذب منتشره در خبرگزاری فارس با تیتر «پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد» در راستای شفاف‌سازی موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی به آگاهی می‌رساند:

۱- کلیه پرداخت‌های حقوق و دستمزد در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور مبتنی بر نظام طبقه‌بندی مشاغل مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برمبنای کارکرد ماهانه ثبت شده کارکنان محاسبه و اعمال می‌شود.

۲- جدول منتشر شده تحت عنوان لیست حقوق و دستمزد ماهانه مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، خلاف واقع می‌باشد.

۳- بر اساس خبر منتشر شده و استناد انجام شده در خبر به جزء ۷ بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال۱۴۰۰،  به آگاهی می‌رساند با عنایت به ماده ۶۵ قانون احکام دائمی توسعه کشور و مصوبه شماره ۴۲۶۴۳ مورخ ۲۵/۰۲/۱۳۹۲هیأت وزیران کارکنان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور مشمول قانون کار بوده فلذا تمامی پرداخت‌های حقوق و دستمزد کاملا منطبق با قوانین انجام شده و می‌شود و دستگاه‌های نظارتی نیز بر اساس مقررات، همواره نظارت عالیه بر اجرای قوانین ذکر شده را دارند. توجه به این نکته الزامی است که در خصوص کارکنان ایثارگر کسورات قانونی حقوق و دستمزد نیز مترتب نمی‌باشد.

در پایان ضمن انتقاد از رفتارهای غیر حرفه‌ای و غیر کارشناسی توسط برخی افراد و رسانه‌ها و تاکید بر محفوظ بودن حق تعقیب قانونی برای دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور، به استحضار مردم شریف می‌رساند دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از طریق سازمان‌های مناطق مربوطه، با تمام توان در خدمت به عمران و آبادانی و توسعه متوازن مناطق مربوطه و همچنین به عنوان پیشران توسعه اقتصادی کشور، بیش از پیش تمامی مساعی خود را معطوف نموده که نتیجه این عملکرد به وضوح توسط مردم شریف مناطق و مسئولین کشور مورد تایید و صحه‌گذاری بوده و خواهد بود. ان شاالله. والعاقبه للمتقین

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22614
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بهترین روش تکذیب انتشار اصل فیش توسط خود مدیران در راستای شفافیت عمومی است . لطفا اصل فیش های حقوقی را منتشر نمایند!