• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آتش سوزی بندرگاه چارک مهار شد

  • کد خبر : 22555
  • 30 تیر 1400 - 0:51
آتش سوزی بندرگاه چارک مهار شد

با حضور به موقع آتشنشانان ایستگاه آتش نشانی بندرگاه چارک، آتش سوزی ضلع غربی اسکله بندرچارک با واکنش سریع نیروهای آتش نشانی، عملیات، تاسیسات، انتظامات بندرگاه و نیروهای دریابانی مستقر در اسکله بندرچارک مهار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، منصور تن زاده مسئول ایمنی و ایستگاه آتش نشانی بندر چندمنظوره چارک با عنوان این خبر افزود : طبق گزارشی از سوی ‌شاهدان عینی راس ساعت ۲۰:۲۹ سه شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در ضلع غربی این بندر، نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام و با واکنش به موقع و اطفاء سریع حریق از گسترش آتش و سرایت آن به لنج های صیادی مستقر در اسکله جلوگیری شد.

تن زاده با عنوان اینکه آتش سوزی در یکی از تابلوهای برق نزدیک به شناورهای صیادی در ضلع غربی اتفاق افتاده است، گفت: کار تیمی نیروهای ایستگاه آتش نشانی، عملیات اسکله، تاسیسات بندرگاه، انتظامات و دریابانی بندرگاه در کنترل و مهار آن قابل تقدیر است.

بندر چند منظوره چارک یکی از بنادر زیر مجموعه شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش است که جابجایی مسافر از بندرچارک به جزیره کیش، حمل خودرو و کالا به جزایر و صادرات مواد معدنی به کشورهای حاشیه خلیج فارس بخشی از فعالیت های این بندر به شمار می آید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22555
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.