• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ماجرای واگذاری زمین‌های کیش در وقت اضافه دولت چیست؟

  • کد خبر : 22429
  • 16 تیر 1400 - 6:30
ماجرای واگذاری زمین‌های کیش در وقت اضافه دولت چیست؟

مدتی است بحث واگذاری زمین‌ در منطقه آزاد کیش به افراد خاص داغ شده و حتی برخی عنوان می‌کنند که عزل و نصب‌های چند ماه اخیر هم، چینشی برای رسیدن به این هدف بوده است.

به گزارش کیشوندنیوز، مدتی است بحث واگذاری زمین‌ در منطقه آزاد کیش به افراد خاص داغ شده و حتی برخی عنوان می‌کنند که عزل و نصب‌های چند ماه اخیر هم، چینشی برای رسیدن به این هدف بوده است.

برخی دیگر نیز استعفای سرافراز، مدیرکل حوزه ریاست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را هم به‌جهت فشار برای رسیدن به اینچنین خواسته‌هایی عنوان می‌کنند و این استعفا را به “فرار” وی از وضعیت آشفته موجود تشبیه می‌کنند.

به‌هر حال فضای رسانه‌ای کیش در کمتر از یک ماه مانده به پایان دولت، ملتهب‌تر از همیشه هست و به‌نظر می‌رسد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توان کنترل اوضاع را ندارد و افرادی غیر از آهنگران اوضاع را مدیریت می‌کنند.

در این راستا روز گذشته خبرگزاری تسنیم از برگزاری جلسه شورای حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش در روز چهارشنبه درباره تعدادی پرونده خبر داد و می‌نویسد:

“این جلسه برای تعیین تکلیف چندین زمین در منطقه آزاد کیش است که ردپای برخی نزدیکان مسئولان ارشد دولت نیز در آن دیده می‌شود. پرونده «د »، «آ» و « الف»  از جمله دستور کار جلسه صبح چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ مدیرعامل منطقه آزاد کیش است. نکته جالب توجه درباره این جلسه حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در آن است، اقدامی که اساسا هیچ ارتباطی به شورای عالی نداشته و خارج از اختیارات دبیر این شوراست. در ضمن نهادهای نظارتی هم درباره هرگونه تصمیم‌گیری غیرقانونی درباره این زمین‌ها با توجه به احکام صادر شده علیه آنها هشدار جدی داده‌اند.”

سکوت سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با چنین مسائلی نیز قابل توجه است و مهر تأییدی بر حواشی یه وجود آمده است! 

قطع به یقین با استقرار دولت آینده در کیش، اولین کاری که انجام خواهد گرفت انتشار نام افرادی خواهد بود که در ماه‌های پایانی دولت در منطقه آزاد کیش صاحب زمین شده‌اند و اسامی مدیرانی که برای رسیدن این افراد به اهدافشان تسهیل‌گر بوده‌اند نیز در این لیست خواهد آمد.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22429
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.