• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اصناف کیش در اجرای قانون و تعامل همه جانبه با پلیس بسیار موثر هستند

  • کد خبر : 22354
  • 07 تیر 1400 - 4:08
اصناف کیش در اجرای قانون و تعامل همه جانبه با پلیس بسیار موثر هستند

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش در دیدار با رئیس جامعه بازاریان این جزیره گفت: اصناف کیش در اجرای قانون و تعامل همه جانبه با پلیس بسیار موثر هستند.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ ” فرج نظری ” در این دیدار بیان داشت: زندگی اجتماعی مردم با وجود جوامع صنفی و بازاریان است که تقویت می شود.

وی ادامه داد: جامعه بازاریان و بازرگانان بیشترین نقش رادر تامین نیازهای زندگی افراد و پل ارتباطی بین فروشنده و تولید کنندگان در چرخه اقتصادی کشور را دارند.

جانشین انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه همراهی جامعه بازاریان و بازرگانان نقطه قوتی در اجرای ماموریت های پلیس است، اهتمام داشت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مراکز تجاری با حمایت خوبی همراه و اجرایی شد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان” رحمان سادات نجفی ” در این دیدار ضمن تقدیر از حضور جانشین، رئیس پلیس پیشگیری و عملیات و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در مجموعه جامعه بازاریان با اشاره به اینکه شاخصه امنیت و آرامش جزیره کیش نتیجه تلاش های شبانه روزی شما و همکارانتان است، تاکید داشت: حفظ این امنیت نیازمند هوشمندسازی است و استفاده از دوربین مداربسته پیشرفته می تواند این شاخصه را حفظ و ارتقاء دهد.

سادات نجفی در پایان گفت: حمایت های جامعه بازاریان از پلیس به صورت مستمر برای تامین و حفظ نظم و امنیت همیشه برقرار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22354
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.