• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

یکه تازی سپیدان در صدر جدول و شکست سنگین پرشین + جدول

  • کد خبر : 2234
  • 26 آذر 1395 - 22:35
یکه تازی سپیدان در صدر جدول و شکست سنگین پرشین + جدول

هفته هفتم لیگ فوتبال کیش با یکه تازی سپیدان در صدر جدول و شکست سنگین پرشین پیگیری شد.

به گزارش کیشوندنیوز، در اولین دیدار این هفته که عصر پنجشنبه برگزار شد، تیم های ملوان بندر چارک و بازرگانی مقدسی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۲-۲ پایان یافت.

در حساس ترین رقابت این هفته، عصر روز جمعه ۲۶ آذر ماه دو تیم استقلال کیش و پرشین به مصاف هم رفتند که تیم استقلال در یک بازی کاملا یکطرفه توانست با ۶ گل پرشین را در هم بکوبد. نتیجه ۶ – ۲ در حالی رقم خورد که گل اول این دیدار را بازیکنان پرشین به ثمر رسانده بودند که در ادامه با ایجاد چند تغییر از سوی سرمربی استقلال کیش، این تیم توانست توپ و میدان را بطور کامل در اختیار بگیرد و در نهایت پیروز میدان باشد.

با این نتیجه استقلال و ملوان هر دو ۱۲ امتیازی شدند و بعید به نظر می رسد که بتوانند به سپیدان ۱۹ امتیازی برسند و باید برای جایگاه دومی تلاش کنند.

در آخرین دیدار این هفته تیم سپیدان برابر دانشگاه پیام نور قرار گرفت که این بازی طبق معمول با شکست دانشگاه و برتری سپیدان به پایان یافت.

از نکات جالب توجه و قابل تقدیر هیئت فوتبال کیش در این دوره از رقابت ها این است که در پایان هر دیدار از بهترین بازیکن میدان تقدیر بعمل می آید.

لیگ فوتبال کیش

 

جدول لیگ فوتبال کیش  ( هفته هفتم   ۹۵/۰۹/۲۶ )

[table id=9 /]

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2234
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.