• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نماز عید فطر در کیش برگزار شد/ ضرورت اقدام فوری مسئولان برای وضعیت مسکن +تصاویر

  • کد خبر : 21999
  • 23 اردیبهشت 1400 - 10:06

امام جمعه کیش در خطبه نماز عید سعید فطر از مسئولان خواست برای رفع مشکل مسکن در کیش اقدام فوری انجام دهند.

به گزارش کیشوندنیوز ، مردم متدین جزیره کیش به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی خداوند متعال ، اندکی بعد از طلوع آفتاب نماز فطر را اقامه کردند .
نماز عید سعید فطر امسال به امامت حجه الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده امام جمعه محترم جزیره کیش برپا شد .
با توجه به شیوع ویروس کرونا نماز عید فطر امسال همانند سال گذشته در فضای باز جنب مصلی بزرگ کیش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

حجت الاسلام حسن زاده در خطبه های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک فرا رسیدن این عید به عموم مسلمین اظهار داشت: عید فطر عید کسانی است که خداوند روزه انها را پذیرفته است، هر روزی که انسان در آن گناه نکند ان روز عید است.
وی در ادامه به معضل تأمین مسکن برای ساکنان جزیره کیش پرداخت و افزود: مشکل مسکن امروز یکی از گرفتاریهای مردم جزیره کیش است و انتظار می رود مسئولان محترم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و با سرعت بالا و با سیاست گذاری صحیح این مشکل را رفع کنند.
امام جمعه کیش به تقدیر از خدمات تلاشگران پرسنل بهداشت و درمان کیش پرداخت و گفت: بیش از یک سال است که کادر درمان ما در بیمارستان و مراکز بهداشت کیش به ویژه آنهایی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، آرامش ندارند و در صف سلامت خدمت می کنند و جا دارد از انها تشکر کنم.

انتهای پیام/ ۱۰۱۴

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21999
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۲
  1. خدا خیر امام جمه کیش بده به فکر مردم هست ولی برعکس مشاورین املاک بر طبل گرانی میکوبند ۸۰املاک با کمیسیون زیادی اجعاف واگهی قیمتهای نامقول گرانی مسکن چند برابر کردن خدا به راه راست هدایت کند املاکهای کیش

  2. خدا وکیلی دلسوز تر از امام جمعه کیش ندیدم بنده دو نوبت خدمت ایشان رفتم و اعلام سازمان کیش طرح دارم کار شکنی میکند طرح کالسکه تفریعی و ایشان پیگیر کار شدن متاسفانه به حرف ایشان عمل نکردن سازمان کیش شعار خوب می دهد ولی عمل صفر ای کاش امام جمعه ریس سازمان کیش بود خدا خیر بده به امام جمعه که می خواهد مشکل همه حل شود