• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بازدید اسکوچیچ از امکانات ورزشی کیش + تصاویر

  • کد خبر : 21875
  • 11 اردیبهشت 1400 - 22:17

به گزارش کیشوندنیوز، صبح امروز سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دومین بار در چند ماه اخیر به جزیره کیش سفر کرد تا امکانات ورزشی کیش را برای برپایی اردوی تیم ملی بررسی کند. دراگان اسکوچیچ امروز از زمین‌های شماره یک و دو و استخر المپیک بازدید کرد. در این بازدید خورشیدی سرپرست تیم ملی […]

به گزارش کیشوندنیوز، صبح امروز سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دومین بار در چند ماه اخیر به جزیره کیش سفر کرد تا امکانات ورزشی کیش را برای برپایی اردوی تیم ملی بررسی کند.

دراگان اسکوچیچ امروز از زمین‌های شماره یک و دو و استخر المپیک بازدید کرد.

در این بازدید خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان به‌همراه محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال کیش وی را همراهی می‌کردند.

وی در خصوص وضعیت امکانات ورزشی کیش اظهار داشت: مهمترین مساله برای برگزاری اردو زمین چمن و نور استادیوم بوده و لازم است اقدام های بیشتری انجام شود.

اسکوچیچ با بیان اینکه این زیرساخت ها به خوبی آماده شده است یادآور شد: انتظار می رود در مدت زمان باقی مانده زمین چمن نیز بهتر از وضعیت فعلی آماده‌سازی شود.

رییس هیات فوتبال جزیره کیش نیز گفت: بازسازی زمین چمن، رنگ آمیزی محوطه کل استادیوم و ساختمان هیات فوتبال، تعویض و بازسازی تابلوهای ورودی‌ها و خروجی‌ها از جمله مواردی است که با تخصیص اعتبارات لازم از سوی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برای حضور تیم ملی در این جزیره اجرا شده است.

محمود پازوکی با بیان اینکه تکمیل برخی موارد نیز در دست اقدام است افزود: در صورت اعلام سرمربی تیم ملی امکانات مورد وی نیز برای میزبانی بهتر از تیم در این جزیره با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21875
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.