• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

اسکوچیچ هفته آینده به کیش می‌آید/ بازدید از آماده‌سازی ورزشگاه المپیک

  • کد خبر : 21867
  • 07 اردیبهشت 1400 - 17:27
اسکوچیچ هفته آینده به کیش می‌آید/ بازدید از آماده‌سازی ورزشگاه المپیک

سرمربی کروات تیم ملی برای بازدید از جزیره کیش و بررسی محل برگزاری اردوی ایران، به این جزیره می‌آید.

به گزارش کیشوندنیوز، اردوی تیم ملی ایران از چهارم تا دهم خرداد در ورزشگاه المپیک کیش برگزار می‌شود و تیم ملی به مدت هفت روز زیر نظر دراگان اسکوچیچ به تمرین می‌پردازد. این اردو به منظور آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در بحرین و برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی در جنوب ایران و در کنار آب‌های خلیج فارس در نظر گرفته شده است.

مهم‌ترین معضل و دغدغه‌ در ارتباط با اردوی کیش، آماده‌سازی ورزشگاه المپیک این جزیره است که تا قبل از اردوی تیم ملی، از نظر سخت‌افزاری در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد اما بعد از قطعی شدن برگزاری اردو در این منطقه، ورزشگاه و به خصوص زمین چمن این مجموعه در حال آماده‌سازی است.

با این وجود دراگان اسکوچیچ از عزیمت به این جزیره خبر داده است. او روز شنبه هفته آینده به کیش می‌رود تا از نزدیک وضعیت هتل، زمین تمرین تیم ملی، سالن بدنسازی و همین‌طور آب و هوای منطقه را زیر نظر بگیرد.

اسکوچیچ در ارتباط با این موضوع افزود: قبل از شروع اردو من زودتر به کیش خواهم رفت و همه چیز را چک می‌کنم چرا که اصلا فرصت ریسک نداریم. ما باید آگاه باشیم از این موضوع که امتیازات کم‌تری نسبت به تیم‌ها داریم و هر کاری که از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم.

طبق آخرین تصاویر منتشر شده در سایت فدراسیون فوتبال، هنوز زمین چمن ورزشگاه المپیک با شرایط ایده‌آل فاصله بسیاری داد اما هنوز یک ماه تا برگزاری اردو باقی مانده است.

باید دید با توجه به اهمیت بازی‌های انتخابی جام‌جهانی در بحرین و شرایط حساس تیم ملی، فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال کیش می‌توانند انتظارات اسکوچیچ را از حیث آماده‌سازی ورزشگاه برآورده کنند یا خیر./ایسنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21867
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.