• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

نمایشگاه غذای دانشجویان هتلداری + فیلم

  • کد خبر : 2183
  • 23 آذر 1395 - 22:03
نمایشگاه غذای دانشجویان هتلداری + فیلم

شماری از از دانشجویان رشته هتلداری و تشریفات دانشگاه علمی وکاربردی جزیره کیش به مناسبت آغاز هفته وحدت آموخته های خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش کیشوند نیوز، مسئول دانشگاه علمی کاربردی جزیره کیش هدف از برپایی این مراسم را معرفی توانمندیهای  دانشجویان این دانشگاه در رشته های مختلف عنوان کرد و گفت: اکنون هزار و ۴۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی  در رشته های مختلف دانشگاه علمی و کاربردی کیش مشغول به تحصیل هستند.
غلام رضا حکمتی افزود: در رشته هتلداری و تشریفات این دانشگاه هم ۷۴ نفر در مقطع کاردانی و ۴۷ نفر در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند.

نیلوفر دست افشار مدرس رشته هتلداری دانشگاه علمی و کاربردی جزیره کیش گفت:  این مراسم با حضور ۳۰ نفر از دانشجویان رشته هتلداری و تشریفات دانشگاه علمی کاربردی کیش برگزار می شود و دانشجویان در این مراسم توانمندیهای خود را در ۲ بخش آشپزی و شیرینی پزی با ارائه  انواع غذاهای گرم ،پیش غذاها ،نوشیدنیها و دسر ها  به نمایش می گذارند.

وی معیار انتخاب برترین های این مراسم را رعایت اصول مهمان نوازی، نحوه پذیرایی وکیفیت غذا ها، دسرها و نوشیدنی ها عنوان کرد و افزود: در پایان این مراسم استادان دانشگاه کیفیت غذاها، پیش غذاها و نوشیدنیها را ارزیابی می کنند و نتیجه به عنوان نمره پایان ترم دانشجویان در نظر گرفته می شود.

 

دانلود فیلم نمایشگاه دانشجویان هتلداری

 

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2183
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.