• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

دعوت سلیقه‌ای خبرنگاران به مراسم معارفه آهنگران و ادامه رفتارهای تبعیض آمیز

  • کد خبر : 21820
  • 02 اردیبهشت 1400 - 23:15
دعوت سلیقه‌ای خبرنگاران به مراسم معارفه آهنگران و ادامه رفتارهای تبعیض آمیز

دبیر شورایعالی مناطق آزاد صبح امروز به جزیره کیش سفر کرد اما باز هم خبرنگاران دلخواه سازمان منطقه آزاد کیش به این مراسم دعوت شدند.

به گزارش کیشوندنیوز، در حالی که تصور می‌شد با ورود آقای آهنگران به سازمان منطقه آزاد کیش تبعیض و رفتارهای سلیقه‌ای با خبرنگاران کمی کاسته شود، اما صبح امروز با حضور آقای مومنی دبیر شورایعالی مناطق آزاد به جزیره کیش، باز هم خبرنگاران برای پوشش خبری به‌صورت گزینشی و سلیقه‌ای انتخاب شدند و مشخص شد این رویه سلیقه‌ای همچنان ادامه دارد و امیدی به اصلاح آن نیست.

در این دیدار به بهانه کرونا، رسانه‌هایی همچون صبح کیش و کیشوندنیوز که گاهاً نقدی بر عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش منتشر می‌کنند، تحریم شدند.

با شناخت از کیش شخصیت جناب آهنگران، به‌نظر می‌رسد این رفتار روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش بدون اطلاع ایشان صورت گرفته باشد و در جهت اختلاف افکنی و تحریک خبرنگاران و در نتیحه ایجاد هجمه انتقادی به سوی مدیرعامل جدید این سازمان است که تیم مدیریتی جدید باید مراقب این رفتار عجیب باشد.

تبعیض بین رسانه‌ها در جزیره کیش صرفاً به این موضوع ختم نمی‌شود، حمایت‌های مالی بی دریغ از برخی خبرنگاران و رسانه‌های هم سو از دیگر موارد تبعیض است که گویا متأسفانه هیچ نهاد یا ارگانی علاقه‌ای به رسیدگی به این موضوع ندارد.

این تبعیض‌ها در حالی رخ می دهد که طرفداران دولت دوازدهم شعار “زنده باد مخالف من” یا “آزادی بیان” سر می‌دهند اما این هم همانند دیگر شعارها و وعده‌ها سرابی بیش نبوده است.

در این سو اما سهم ما از این حمایت‌ها، تهدید و بیانیه بوده است، بله، “مقاومت هزینه دارد” و ما با کمال میل این هزینه را می پردازیم…

انتهای پیام/ مرتضی رضائی – مدیرمسئول کیشوندنیوز

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21820
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.