• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سفر گردشگران آلمانی به روسیه برای دریافت واکسن کرونا

  • کد خبر : 21782
  • 30 فروردین 1400 - 22:15
سفر گردشگران آلمانی به روسیه برای دریافت واکسن کرونا

در اروپا تلاش برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون افراد در برابر ویروس کرونا موفقیت چندانی نداشته و این مسئله باعث شده است که برخی برای تزریق واکسن به روسیه سفر کنند.

به کیشوندنیوز به نقل از شبکه بی بی سی، در اروپا تلاش برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون افراد در برابر ویروس کرونا موفقیت چندانی نداشته است. تاخیر در روند تامین واکسن‌های مورد نیاز جهت این امر باعث شده است که برخی برای واکسینه کردن خود به روسیه سفر کنند. 

هفته گذشته اولین گروه از گردشگران آلمانی برای دریافت واکسن کرونا به روسیه سفر کردند. آن‌ها قرار است با واکسن روسی اسپوتنیک وی در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند. 

خبرنگار این شبکه گفت: در دوران قبل از کرونا، میدان سرخ مسکو همواره مملو از گردشگر بود، ولی این گردشگران دیگر برای گرفتن عکس به اینجا نیامده اند. این گردشگر از آلمان به روسیه آمده است تا واکسن کرونا دریافت کند. این گردشگر آلمانی می‌گوید روند توزیع واکسن در آلمان آن قدر کند بود که او حاضر بود فارغ از مسائل سیاسی برای دریافت واکسن به هر جای دنیا برود.

گردشگر آلمانی: من در آلمان واکسن دریافت نکردم، ولی در اینجا توانستم واکسن بزنم. در این جا وضع واکسیناسیون بهتر از آلمان است و این یک واقعیت ناراحت کننده است.

روسیه در حال عرضه واکسن اسپوتنیک وی است. اولین گردشگرانی که قرار بود این واکسن را دریافت کنند، سر از پا نمی‌شناختند. این گردشگر بعد از دریافت واکسن خود می‌گوید بسیار هیجان زده است، زیرا در روسیه اتفاقی برای وی افتاد که در آلمان اتفاق نیفتاده است. این گردشگران اطمینان دارند که این واکسن همانند واکسن‌های دیگر امن است.

گردشگرانی که به روسیه می‌آیند می‌توانند از مسکو نیز دیدن کنند، زیرا اینجا بر خلاف شهر‌های دیگر اروپا چندان نشانه‌ای از تعطیلی و قرنطینه به چشم نمی‌خورد.

در مسکو دست‌کم واکسینه شدن بسیار آسان است. کلینیک‌هایی مانند این کلینیک در سراسر شهر دیده می‌شود. به همین جهت مردم سایر کشور‌های اروپا در تلاش برای دستیابی به واکسن کووید-۱۹ با عجله خود را به روسیه می‌رسانند. این واکسن هنوز برای بسیاری از اروپایی‌ها در دسترس نیست، چون روسیه به خاطر محدودیت‌های کرونایی، تردد با این کشور‌ها را متوقف کرده است.

روسیه در جایی برای ارائه کمک وارد عرصه شده است که بسیاری از اروپایی‌ها در تامین واکسن خود با چالش روبرو هستند.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21782
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.