• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اطلاعیه فرماندهی انتظامی ویژه کیش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 21719
  • 24 فروردین 1400 - 20:23
اطلاعیه فرماندهی انتظامی ویژه کیش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

فرماندهی انتظامی ویژه کیش در اطلاعیه‌ای بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرماندهی انتظامی ویژه کیش در اطلاعیه‌ای حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم و دعا و نیایش، ماه تزکیه و خودسازی را تبریک و با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اعلام داشت: روزه داران گرامی، در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و … اکیداً خودداری کنند.

از هموطنان عزیز بویژه رانندگان محترم وسایل نقلیه عمومی انتظار می‌رود با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی کردن مداوم خودروها، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

بدیهی است مسئولیت عدم رعایت مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و دیگر موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است.

در ادامه این اطلاعیه می خوانید: اماکن پذیرایی در حال حاضر مجاز به فعالیت نیستند و فعالیت این اماکن جهت عرضه غذای سرد و گرم یک ساعت قبل از افطار که در سال های قبل انجام می گرفت منوط به صدور مجوز و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا است.

در پایان این اطلاعیه فرماندهی انتظامی ویژه کیش ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان و مسلمانان جهان و قطع زنجیره انتقال و کنترل بیماری کرونا، ازهمکاری مردم شریف ایران سلامی قدردانی و بر رعایت شئون اسلامی (پوشش نامتعارف) و اصول بهداشت فردی و اجتماعی در کلیه واحدهای صنفی و اماکن عمومی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21719
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقا فرمانده با کمل احترام میشه خواهش کنم به زندگی مردم کاری نداشته باشید دخالت نکنید و به کار و وظیفه خودتان که همان تعمین امنیت هست برسید ؟

    حالا کسی میخواد روزه بگیره ما باید گشنگی تشنگی بکشیم ؟ خوب اگر توانایش رو نداره و با یک اب غذا دیدن وا میده نمی تونه جلوی نفسش بگیره این فرد نگیره هم برای خودش بهتر و هم دیگران اذیت نمیشن