• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تشدید محددیت‌های کرونایی در کیش

  • کد خبر : 21692
  • 21 فروردین 1400 - 21:00
تشدید محددیت‌های کرونایی در کیش

با اعلام سخنگوی شورای سلامت کیش به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا دراین جزیره محدودیت های یک هفته ای تا ده روز تمدید شد.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت این منطقه با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در جزیره کیش گفت: طبق مصوبات کمیته تخصصی ستاد اقدامات پیشگیرانه کرونا تمامی مراکزتفریحی ، گردشگری، کلوپ های تفریحات دریایی، آژانس ها و فعالیت های مرتبط با گردشگری از ۲۰ فروردین به مدت روز تعطیل می باشد .

وی افزود: کلیه مشاغل گروه ۲، ۳و ۴ شغلی که فهرست آن پیش از این در رسانه ها منتشر شده است به مدت ده روزتعطیل خواهد بود.

بر اساس این گزارش در این مدت ادارات ، نهادها و دستگاه های خدمات ضروری با تشخیص مدیرمربوطه با دورکاری یک دوم کارکنان و سایر دستگاه های با دورکاری دوسوم کارکنان ارائه خدمات می کنند.

تمامی  فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی از جمله نمازهای جمعه و نمازهای جماعت روزانه در مساجد و مراسم آیینی و مذهبی نیز ۱۰ روز آینده تعطیل خواهد بود.

همچنین تمامی رستوران ها و کافی شاپ ها تنها به صورت بیرون بر فعالیت می کنند وپذیرش حضوری درمحل ممنوع است.

به گفته دکتر رضانیا ارائه پیشنهاد کاهش پروازهای ورودی  به کیش ازسوی ستاد کرونا به سازمان هواپیمایی کشوری نیز ازدیگرمصوبات این جلسه بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش اظهار داشت: محدودیت فعالیت مدارس، دانشگاه ها ، آموزش گاه های علمی و هنری، فرهنگ سراها ، باشگاه های ورزشی ،  جنگ ها، کنسرت ها، کشتی های تفریحی و سایر مراکزی که زمان تعطیلی آنها در مصوبات قبل یک هفته اعلام شده بود تا ده روز تمدید خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21692
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.