• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

افزایش تصادفات ، کاهش سرقت ها در ایام نوروز ۱۴۰۰

  • کد خبر : 21676
  • 19 فروردین 1400 - 12:50
افزایش تصادفات ، کاهش سرقت ها در ایام نوروز ۱۴۰۰

جانشین انتظامی ویژه کیش از کاهش ۱۰ درصدی سرقت ها و افزایش ۱۰۰ درصدی تصادفات خسارتی در ایام نوروز ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.


به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ فرج نظری با تأکید بر حضور ۱۰۰ درصدی نیروهای پلیس جزیره کیش در طرح نوروزی ۱۴۰۰ گفت: با توجه به نبود محدودیت تردد همچون سال گذشته و افزایش ترددها ۱۶ مورد تصادف خسارتی و ۵ مورد تصادف جرحی را شاهد بودیم که خوشبختانه مسدومین سرپایی مداوا شدند که درمجموع افزایش ۱۰۰ درصدی تصادفات را در هر دو حوزه شاهد هستیم.

وی افزود: امیدواریم مردم عزیز با هدف حفظ فرهنگ ترافیک برند جزیره کیش نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همکاری داشته و از طریق تماس با سامانه ۱۲۰ پلیس راهنمایی و رانندگی را یاری رسانند.

جانشین انتظامی ویژه کیش از کاهش ۱۰ درصدی سرقت ها و وقوع ۸ مورد سرقت در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: عمده سرقت ها دوچرخه و پمپ آب بوده است. امیدواریم علاوه بر تشدید گشت های انتظامی، مردم عزیز هم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام و همکاری نمایند و نسبت به افزایش ایمنی و حفظ اموال خود توجه بیشتری داشته باشند.

سرهنگ فرج نظری افزود: در تمام تعطیلات ایام نوروز نیروهای پلیس حضور ۱۰۰ درصدی داشته و بیش از ۱۲۶۶ نفر به کلانتری ها مراجعه حضوری، ۱۱۷۰ نفر با سامانه ۱۱۰ تماس داشته که ۴۰ درصد تماس ها جنبه عملیات پلیسی و مابقی راهنمایی مخاطبین بوده است.

این مقام انتظامی از ارائه ۳۸۵ مورد خدمات مشاوره ای در کلانتری ها با هدف تسریع در روند رسیدگی مطالبات مردمی و تسهیل در رفع مشکلات مردم شریف دانست و گفت: خدمت به مردم یک افتخار است و مشاهده حضور آنان و پویایی جزیره برای پلیس نشاط آور است .

جانشین انتظامی ویژه کیش ضمن آرزوی سلامتی برای مردم از آنان خواست از طریق تماس با سامانه ۱۹۷ عملکرد نیروهای پلیس را در قالب انتقاد، پیشنهاد و تقدیر جهت تقویت نقاط قوت و حذف کاستی ها ارزیابی نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21676
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.