• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اطلاعیه حمل و نقل کیش در رابطه با ضرب و شتم یک مسافر توسط راننده تاکسی

  • کد خبر : 21621
  • 10 فروردین 1400 - 16:11
اطلاعیه حمل و نقل کیش در رابطه با ضرب و شتم یک مسافر توسط راننده تاکسی

طبق اعلام حمل و نقل کیش،در حال حاضر  کارت تردد راننده خاطی توقیف شده و وی تا مشخص شدن نتیجه رسیدگی حق فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش را ندارد.

به گزارش کیشوندنیوز، شب گذشته ویدئویی در فضای مجازی کیش منتشر شد که در آن یک راننده تاکسی یک مسافر را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. 

این فیلم با واکنشهای متعددی روبرو شد و نگرانی بسیاری از کیشوندان را به دنبال داشت. 

بر این اساس مدیریت حمل و نقل عمومی کیشدر اطلاعیه ای از برخورد با این راننده خاطی خبر داد که متن آن را در ادامه میخوانید:

مدیریت حمل و نقل عمومی ضمن تقبیح رفتار ناشایست راننده تاکسی اژانس کرانه در برخورد فیزیکی با مسافر اعلام داشت موضوع در دست رسیدگی و در دستور کار کمیته انضباطی رانندگان حمل و نقل عمومی قرار دارد .

باتوجه به اینکه این گونه رفتار های نادرست برخی رانندگان باعث خدشه دارشدن چهره گردشگری کیش و تلاش های شبانه روزی دیگر رانندگان شریف و زحمتکش جزیره که در ناوگان حمل ونقل عمومی کیش خدمات رسانی می کنند می شود و ازسویی باوجود اینکه از سوی مسافری که مورد بی احترامی و ضرب شتم قرار گرفته شکایتی نشده است اما با هدف برخورد جدی با این رفتارهای ناشایست این موضوع توسط مسئولان حمل ونقل عمومی در حال پیگیری است.

گفتنی است در حال حاضر  کارت تردد راننده خاطی توقیف شده و وی تا مشخص شدن نتیجه رسیدگی حق فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش را ندارد.
روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21621
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باید انقدر سخت بگیرن جریمه کنن تا بقیه راننده ها همچین فکر به سرشون نزنه وقتی از هر نا کجا آبادی راننده رو قبول کنن همین میشه