• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

سالن پاتیناژ میکامل، آماده میزبانی از مسابقات اسکی روی یخ

  • کد خبر : 21317
  • 06 اسفند 1399 - 20:25
سالن پاتیناژ میکامل، آماده میزبانی از مسابقات اسکی روی یخ

با افتتاح بازار بزرگ تجاری تفریحی میکامال، سالن پاتیناژ این مجموعه آماده برگزاری مسابقات اسکی روی یخ خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز، سالن پاتیناژِ میکامال، به‌عنوان یک جاذبه‌ی گردشگری مستقل، همزمان با افتتاح این مجموعه بزرگ تجاری و تفریحی پذیرای ساکنان و مسافران کیش خواهد بود.

پاتیناژ میکامال اولین پیست اسکی روی یخ ایران در ابعاد استاندارد بازی‌های جهانی است که قابلیت تبدیل به سالن آمفی‌تئاتر را دارد.

این مجموعه در طبقه‌ چهارم میکامال واقع شده و ضمن ایجاد فضایی استاندارد برای اسکیت عمومی روی یخ، اسکیت نمایشی و هاکی روی یخ، می‌تواند میزبان تمرینات و مسابقات ملی و بین‌المللی نیز باشد.

زمین پاتیناژ میکامال به‌وسعت ۱۸۰۰ متر مربع و مطابق با ابعاد و استانداردهای برگزاری مسابقات المپیک با مشاوره و طراحی شرکت ایتالیایی Industrial Frigo و شرکت بلژیکی KCC ساخته شده است.

سالن پاتیناژ میکامال طوری طراحی شده که با استفاده از نوعی پوشش ویژه روی سطح آن، در زمانی کوتاه به فضایی برای برگزاری همایش‌ها یا کنسرتهای موسیقی با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر تبدیل می‌شود.

به این ترتیب با افتتاح میکامال علاوه بر جاذبه‌های خرید، امکانات فرهنگی و گردشگری علمی، می‌توان گردشگری ورزشی را نیز به فهرست جذابیت هایی افزود که این مجموعه‌ به گردشگری کیش هدیه میکند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21317
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.