• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تفکیک بیماران کرونایی از بیمارستان کیش

  • کد خبر : 21231
  • 28 بهمن 1399 - 17:57
تفکیک بیماران کرونایی از بیمارستان کیش

مرکز بین‌المللی گردشگری سلامت خلیج فارس با ظرفیت ۵۰ تخت با هدف درمان بیماران کرونایی و عفونی در محدوده جنوب جزیره افتتاح شد.

به‌گزارش کیشوندنیوز، مرکز بین‌المللی گردشگری سلامت خلیج فارس افتتاح شد، رئیس بیمارستان کیش راجع به این مرکز عنوان کرد: تعداد اتاق‌های بستری مرکز گردشگری سلامت ۲۵ اتاق ۲ تختی است که قابلیت بستری ۵۰ بیمار را دارد.

وی افزود: این مرکز مجهز به دستگاه ونتیلاتور بوده و بیماران عفونی، تنفسی، ویروسی و همه بیماری‌های عفونی واگیردار، بیماران هدف این مرکز سلامتی هستند.

دکتر مصطفی نادعلی نژاد اظهار داشت: مرکز گردشگری سلامت برای همه بیماری‌های عفونی در نظر گرفته شده تا بیمارستان از نظر بیماری‌های واگیردار پاکسازی شود و همه با آرمش خاطر بتوانند از بخش‌های مختلف بیمارستان استفاده کنند.

وی ادامه داد: بیماران در بخش درمانگاهی مرکز گردشگری سلامت ویزیت شده و در صورت تشخیص و نیاز، تست کرونا گرفته می‌شود و اگر تست مثبت باشد و بیمار نیازمند به بستری، در این مکان بستری می‌شود و در غیر این صورت مراحل مختلف پذیرش طی می‌گردد.

رئیس بیمارستان کیش بیان داشت: در مرکز گردشگری سلامت، بخش‌های تزریقات بانوان و آقایان به همراه داروخانه تعبیه شده و متخصص داخلی، اطفال و پزشک عمومی این مرکز را پوشش می‌دهند.

وی گفت: ساخت و بازسازی مرکز گردشگری سلامت نتیجه تلاش شبانه روزی تمامی دوستان در همه بخش‌ها است که با حمایت همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش این فضا آماده شده و با توجه به امکاناتی که در انبار سازمان موجود بوده است تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

نادعلی نژاد به تشریح برنامه‌ریزی بیمارستان برای ایام نوروز پرداخت و عنوان کرد: با توجه به اینکه در نزدیکی ایام نوروز قرار گرفته‌ایم جلسات متعددی تشکیل شده، مراکز اوژانس ما در حال آماده باش هستند و تمهیدات لازم صورت گرفته، برای این مرکز با توجه به دوری از مرکزیت شهر و بیمارستان کیش، اوژانس ۱۱۵ در نظر گرفته شده که بتواند نیاز این مرکز و منطقه را پوشش دهد.

وی ادامه داد: اگر فاصله‌های اجتماعی و پروتکل ها بهداشتی به‌طور کامل رعایت شود امیدواریم که بتوانیم نوروز خوبی را پشت سر بگذاریم.

رئیس بیمارستان کیش در رابطه با زمان آغاز واکسیناسیون در کیش اظهار داشت: برنامه واکسیناسیون در کیش نیز همانند سطح کشور با اولویت کارکنان بخش‌های ICU که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند در نظر گرفته شده و هر موقع عمومی شود اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که این مرکز روبروی درب ورودی دهکده ساحلی خلیج فارس قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۱۴

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21231
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.