• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

چه ماشین هایی با پلاک ملی می‌توانند وارد کیش شوند؟

  • کد خبر : 21221
  • 27 بهمن 1399 - 20:46
چه ماشین هایی با پلاک ملی می‌توانند وارد کیش شوند؟

دبیر شورای سلامت کیش گفت: محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و شرایط تردد مسافران توسط شناورهای دریایی نیز در دست بررسی است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت ورود خودرو به برخی شهرهای کشور از جمله جزیره کیش، اما برخی خودروها با پلاک ملی در کیش دیده می شوند. 

دکتر سعید پورعلی دبیر شورای سلامت و عضو ستاد نورزی کیش در رابطه با اینکه در حال حاضر چه خودروهایی می توانند وارد کیش شوند اظهار داشت: برای خودرو های حامل سوخت و مصالح طرح های عمرانی و مواد غذایی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و این خودرو ها می توانند به جزیره کیش تردد کنند.

پورعلی بیان داشت: محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و شرایط تردد مسافران توسط شناورهای دریایی نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به این که اسکان موقت در جزیره کیش امسال برپا نخواهد شد افزود: اقدامات خوبی در حوزه زیباسازی شهری انجام شده و ارائه خدمات با کیفیت حمل و نقل عمومی و نصب “GPS” در خودروها برای جلوگیری از تخلفات گردشگری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21221
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام .معاونت اجتماعی و ریاست بندرگاه که خبر شما را تکذیب میکند.بالاخره ما چکار کنیم.