• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

دستگیری یک سارق دیگر با ۱۵ فقره سرقت در کیش

  • کد خبر : 21147
  • 18 بهمن 1399 - 23:57
دستگیری یک سارق دیگر با ۱۵ فقره سرقت در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سارقی با ۱۵ فقره سرقت در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ علی اصغر جمالی گفت: پس از اعلام یک فقره سرقت پرونده مربوطه تشکیل و در دستور کار پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ جمالی افزود: تیم‌های تخصصی در تحقیقات اولیه و پس از اقدامات پلیسی سارق را در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیرکردند.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه نامبرده به سرقت از محتویات داخل چهار خودرو و مشاعات سه ساختمان اعتراف کرد که ۱۵ فقره اقلام سرقتی شامل: سه عدد کپسول گاز، اره بنزینی، ۱۳ میلیون ریال وجه نقد، عینک و ساعت، اسناد املاک، کیف مدارک خودرو، لپ تاپ، دسته چک از این سارق  کشف و ضبط شد.

سرهنگ جمالی قراردادن اقلام باارزش درداخل خودرو و معرض دید و اعتیاد را علت و انگیزه سارق برای سرقت از خودرو‌ها اعلام کرد و گفت: سارق پس از مشاهده اقلام با ارزش با شکستن شیشه خودرو‌ها اقلام با ارزش را به سرقت برده است.

فرمانده پلیس کیش با بیان اینکه در طول بررسی این پرونده دادستان کیش حمایت‌های لازم را داشته و مجوز‌های مورد نیاز را صادر کردند، یادآور شد: اقلام مسروقه تحویل مالباخته‌ها گردید و متهم این پرونده نیز جهت سیرمراحل قانونی به مقام محترم قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با هشدار به سارقان و افراد هنجارشکن خاطر نشان کرد: امنیت جزیره خط قرمز پلیس بوده که پلیس اجازه خدشه دار کردن آن را به سارقان و افراد هنجار شکن نخواهد داد و بهترین راه برای پیشگیری از سرقت‌ها همکاری مردم در نگهداری اموال، اعلام موارد مشکوک به پلیس از طریق ۱۱۰ و راه اندازی سامانه پایش تصویری در سطح جزیره و مجتمع‌های مسکونی عنوان داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21147
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.