• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کریدور ترانزیت بار و مسافر بین مناطق ویژه پیام و آزاد کیش راه اندازی می شود

  • کد خبر : 21140
  • 18 بهمن 1399 - 21:45
کریدور ترانزیت بار و مسافر بین مناطق ویژه پیام و آزاد کیش راه اندازی می شود

در دیدار مدیر عامل فرودگاه بین المللی پیام با مدیرعامل هواپیمایی کیش، راه اندازی کریدور ترانزیت حمل بار و جابه جایی مسافر بین این منطقه و منطقه آزاد کیش در آینده نزدیک بحث و تبادل نظر گردید.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی کیش، کاپیتان هاشمی تهرانی در خصوص همکاری های مشترک میان کیش ایر و منطقه ویژه اقتصادی پیام اظهار کرد: منطقه آزاد کیش و منطقه ویژه اقتصادی پیام دارای ظرفیت های گسترده اقتصادی و تجاری هستند که کیش ایر می تواند به عنوان حلقه رابط این دو قطب بزرگ اقتصادی و تجاری وارد عمل شود.

کاپیتان هاشمی تهرانی در ادامه افزود: جزیره زیبای کیش و منطقه آزاد کیش دارای ظرفیت بزرگ اقتصادی است که فعالان مطرح اقتصادی در این منطقه به فعالیت مشغول هستند و موقعیت استراتژیک منطقه ویژه اقتصادی پیام و نزدیکی به پایتخت کشور، می تواند فضای جذابی را برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی فراهم کند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش در ادامه افزود: علاوه بر فضای اقتصادی این منطقه ویژه، طول باند مناسب فرودگاه پیام و همچنین ترمینال مسافری این فرودگاه، می تواند شرایط نشست و برخاست هواپیماهای کارگو و مسافری کیش ایر را به این فرودگاه فراهم سازد و پرواز باری و مسافری از جزیره زیبای کیش به فرودگاه پیام و استان البرز را مهیا سازد.

در ادامه این دیدار، مهندس ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز ضمن تایید بر همکاری مشترک میان منطقه آزاد کیش و پیام، شرکت هواپیمایی کیش را عنصر مهم و موثر ایجاد همکاری اقتصادی، تجاری و مسافر دانست.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21140
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.