• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

شرایط نقل و انتقال خودرو بین مناطق آزاد تشریح شد

  • کد خبر : 21051
  • 09 بهمن 1399 - 22:14
شرایط نقل و انتقال خودرو بین مناطق آزاد تشریح شد

مدیرکل گمرک کیش گفت: براساس مصوبه جدید، از این پس، نقل و انتقال خودرو ما بین مناطق آزاد فقط به رویه ترانزیت خارجی و با رعایت شرایط و مقرراتی قابل نقل و انتقال مابین مناطق آزاد خواهند بود.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیر کل گمرک کیش درباره ترانزیت خودرو بین مناطق آزاد گفت: براساس مصوبه جدید، از این پس، نقل و انتقال خودرو ما بین مناطق آزاد فقط به رویه ترانزیت خارجی و با رعایت شرایط و مقررات زیر اجرا خواهد شد:

۱- خودروهایی قابل نقل و انتقال مابین مناطق آزاد خواهند بود که قبلا در یکی از مناطق آزاد با رعایت مقررات مربوطه وارد و در آن منطقه شماره گذاری شده باشند.

۲- ارائه موافقت کتبی سازمان های مناطق آزاد مبداء و مقصد به گمرک مبداء ترانزیت الزامی است.

۳- انتقال خودرو با برندهای لامبورگینی، فراری، پورشه، هامر، مازراتی، بوگاتی و همچنین سایر خودروهای دارای برند آمریکایی، ساخت آمریکا و یا با مبداء اولیه آمریکا امکان پذیر نمی باشد.

۴- ترانزیت خارجی سایر خودروها در صورت ثبت سفارش به مقصد منطقه مورد نظر و با استعلام و کسب موافقت دفتر واردات در هر دو مسیر میسر خواهد بود. وی تاکید کرد: ترانزیت خودروهایی که در این مصوبه ذکر شده اند صرفا بر روی وسایل نقلیه خودوربر امکان پذیر می باشند.

وی یادآور شد: تا امروز هیچ مورد ترانزیتی از کیش به سایر مناطق آزاد و یا بالعکس انجام نشده است

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21051
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. واعظی بر منبر خود می گوندپل سراط باریک باریک مانند تار مو تیز همچون لبه شمشیر است. رندی گفت بگو راه نیست و خلاص حال داستان گمرک هم همین طور است .