• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

آیا تذکر در حوزه حجاب و عفاف مانع ورود گردشگر می‌شود یا بلیت ۱٫۵ میلیون تومانی؟

  • کد خبر : 20824
  • 19 دی 1399 - 5:41
آیا تذکر در حوزه حجاب و عفاف مانع ورود گردشگر می‌شود یا بلیت ۱٫۵ میلیون تومانی؟

رئیس پلیس کیش با ذکر اینکه برخوردهای پلیس به هیچ عنوان موجب کاهش گردشگران در جزیره کیش نمی‌شود، افزود: بررسی کنید که آیا تذکر در حوزه حجاب و عفاف مانع ورود گردشگر می‌شود یا بلیت ۱٫۵ میلیون تومانی؟

به گزارش کیشوندنیوز، نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر جزیره کیش در دفتر نهاد امامت جمعه با حضور فرمانده انتظامی، امام جمعه و خبرنگاران برگزار شد.  

در این نشست فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با اشار ه به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان عنوان کرد: حجاب و عفاف ریشه دیرینه در تاریخ دارد و شاه با زور هم نتوانست حجاب را از زنان ایرانی حذف کند.

وی حجاب و عفاف را موجب زینت و ارتقاء جایگاه زن در جامعه و خانواده دانست و افزود: یکی از مطالبات ما این است که مردم در همه زمینه‌ها همراه پلیس باشند، اگر کسی تمایل داشته باشد می‌تواند به‌صورت افتخاری یا در گشت‌های پلیس امنیت اخلاقی به ما کمک کند.

سرهنگ علی اصغر جمالی بیان داشت: سالیانه گردشگران زیادی وارد جزیره کیش می‌شوند، چقدر خوب است که این گردشگران در کنار تفریحاتی که انجام می‌دهند، حجاب و شئونات اسلامی را نیز رعایت کنند و امیدواریم که مهمان حرمت صاحبخانه را رعایت کند.

وی در ادامه این ادعا که برخوردها در حوزه حجاب باعث کاهش ورود گردشگر به جزیره می‌شود، را به چالش کشید و اظهار داشت: بررسی کنید ببینید چه عواملی باعث کاهش ورود گردشگر شده است، آیا تذکر در حوزه حجاب و عفاف مانع ورود گردشگر می‌شود یا بلیت ۱٫۵ میلیون تومانی؟

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کیش با ذکر اینکه برخوردهای پلیس به هیچ عنوان موجب کاهش گردشگران در جزیره کیش نمی‌شود، افزود: افزود: در ۹ ماهه اول سال حدود ۴۰ درصد افزایش برخورد در زمینه بی‌حجابی را داشتیم، این تذکرات بدون کمترین تنشی صورت گرفته که حتی یک مورد هم نارضایتی گزارش نشده است، ما در چهارچوب حقوق شهروندی قوانین را اجرا می‌کنیم.

وی گفت: در سال‌های قبل هر دوماه یک بار جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کیش برگزار می‌شد، امسال با توجه به کرونا نتوانستیم جلسات را به‌طور مستمر برگزار کنیم اما به‌طور جداگانه ۲۶ جلسه کارشناسی در حوزه حجاب و عفاف با ارگان‌ها برگزار کردیم و قوانین و مصوبات را مجدداً بازگو کردیم.

جمالی بیان داشت: یکی از موضوعاتی که به جد دنبال آن هستیم این است که ارگان‌ها از دورن خودشان قوانین عفاف و حجاب را به‌طور کامل اجرا کنند و بعد  از آن ماموریت‌های تعریف شده در جامعه را به اجرا بگذارند.

 انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20824
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۵
  1. بخدا صحیح نیست در سواحلی که خانواده نشسته اینقدر این ماشینهای نیروی انتظامی سرک بکشند بخدا این ایجاد ناامنی می کنه تا امنیت،…
    پلیس بهتره بجای وارد شدن در حریم استراحت و تفریح مردم،کلاهبردارهای اقتصادی، عاملین اصلی در گرانی اجاره بهای مسکن،ماشین و …بپردازد.هر جایی مردم احساس ناامنی کنند خودشان با شما تماس میگیرند تجربه نشان داده که این طرح ها نتیجه عکس میده چرا از این چند سال درس نمیگیرید؟؟؟
    با زور نمیشه کسی را راغب به حجاب یا بی حجابی کرد…..
    دست بردارید از این سرک کشیدن در حریم خانواده ها………

  2. جالبه افرادی که ساختار شکنی میکنن و به قانون و حکم خدا دهن کجی میکنن طلبکار فعالیت قانونی و شرعی پلیس هستند

  3. با زور نمیشه کسی را راغب به حجاب یا بی حجابی کرد…..
    و هیچ وقت هم موفق نخواهید شد شک نکنید
    بسه دیگه !!!!