• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

از “چارتر۷۲۴” و “safarme” بلیت هواپیما نخرید

  • کد خبر : 20820
  • 18 دی 1399 - 21:49
از “چارتر۷۲۴” و “safarme” بلیت هواپیما نخرید

سازمان هواپیمایی کشوری از پیگیری قانونی برای برخورد قضایی با سایتهای غیر مجاز فروش بلیت چارتر ۷۲۴ و safarme.com خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، پیرو دریافت گزارش مبنی بر گرانفروشی بلیت هواپیما و رصد این سازمان، سایت های غیر مجاز فروش بلیت چارتر ۷۲۴ و safarme.com، بدون اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به فروش غیر قانونی و بالاتر از نرخ مصوب نموده بودند که در راستای تکالیف قانونی این سازمان به دستگاه قضایی جهت پیگرد حقوقی معرفی گردیدند.

همچنین به شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد فروش بلیت مستقیم یا غیر مستقیم آن شرکتها توسط سایتهای نامبرده غیر قانونی بوده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. 

لذا از هموطنان گرامی تقاضا می شود با توجه به فعالیت غیر مجاز سایت چارتر ۷۲۴ و safarme.com ، از خرید بلیت از این دو سایت خودداری نمایند. همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، خارج از نرخ نامه مصوب و مندرج در سایت انجمن شرکتهای هواپیمایی، مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir اعلام تا با متخلفین برخورد قانونی انجام گردد.

متذکر می گردد هر گونه سایت فروش بلیت هواپیما با پیشوند یا پسوند  ۷۲۴ نیز غیر قانونی می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20820
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. گرانفروشی ربطی به ۷۲۴ نداره ، چون سایت های مذکور فقط موتور جستجوگر هستند، و اینکه ۷۲۴ نزدیک به ۸۰۰ نمایندگی توی سراسر ایران داره تکلیف اونا چی میشه ، اگه راست میگید جلو ایرلاین رو بگیرین که قیمت بالا نده به آژانس ها اونا هم مجبور باشن گرون بدن

  2. الان تکلیف بلیط های خریداری شده از این سایت چی میشه؟