• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بیانیه شورای شهر در حمایت از سخنان امام جمعه کیش در رابطه با فرودگاه هندورابی

  • کد خبر : 20790
  • 16 دی 1399 - 22:12
بیانیه شورای شهر در حمایت از سخنان امام جمعه کیش در رابطه با فرودگاه هندورابی

در پی سخنان هفته گذشته حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در رابطه با فرودگاه هندورابی و حواشی به وجود آمده؛ شورای شهر کیش در بیانیه ای از این سخنان دفاع کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، متن بیاینیه بدین شرح است:

وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ. ( ال عمران آیه ۱۰۴)

مردم شریف و بزرگوار جزیره زیبای کیش
با سلام و درود
نمایندگان منتخب شما در ( پنجمین ) دوره شورای اسلامی شهر کیش با لحاظ شرایط، ویژگی ها و قانون مناطق آزاد در صدد برآمدند تا ضمن استفاده از ظرفیت های قانونی نهاد شورا، موانع رشد و توسعه کیش را رفع کنند ولی در همه حال خود را موظف می دانند تا با دفاع از حقوق شهروندان کیش، نسبت به عمران و آبادی کیش از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این راه از همه عاشقان و دلسوزان کیش حمایت قاطع داشته باشند.
مواضع مسئولانه و حکیمانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن زاده در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نماز جمعه بازتاب گسترده ای در رسانه های محلی، منطقه ای و ملی داشت.
شورای اسلامی شهر کیش لازم می داند تا ضمن حمایت از بیانات دلسوزانه امام جمعه محترم کیش درباره مسائل مربوط به تضییع حقوق بیت المال و اتلاف منابع کیش که صرف اجرای پروژه های فاقد توجیه اقتصادی و غیر کارشناسی مانند فرودگاه هندورابی و …. شده یا می شود، اعلام داشته و در این رابطه آن را از مطالبات جدی مردم می داند و از همه مسئولین مرتبط و مراجع قانونی درخواست می نماید تا ضمن ورود به این موضوع از تکرار اینگونه پروژه ها در آینده ممانعت گردد.

والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین

شورای اسلامی شهر کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20790
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.