• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

وعده نماینده غرب هرمزگان برای بازگشت معافیت مالیاتی کارکنان مناطق آزاد

  • کد خبر : 20788
  • 16 دی 1399 - 4:11
وعده نماینده غرب هرمزگان برای بازگشت معافیت مالیاتی کارکنان مناطق آزاد

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس گفت: با دیوان عدالت اداری برای بازگشت معافیت‌های مالیاتی کارمندان مناطق آزاد نامه نگاری شده و خواستار بازگشت معافیت مالیاتی کارمندان این مناطق هستیم.

به گزارش کیشوندنیوز، احمد جباری برای دیدار با مسئولان و بازدید از روند توسعه کیش در سفر به جزیره کیش در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش گفت: خدمات سردار سلیمانی به کشور و جهان اسلام بی شمار است.

وی خدمت به ایران و اسلام را یکی از ویژگی‌های بارز سردار دل‌ها برشمرد و گفت: بصیرت و ولایتمداری کشور را بیمه کرده است

احمد جباری گفت:مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند و به معیشت مردم بیشتر توجه کنند.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی و شهر و روستا بسیار مهم است و باید عملکرد مسئولان به گونه‌ای باشد که مردم دلگرم باشند و در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند.

حذف معافیت مالیاتی مردم مناطق آزاد

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان (بندرلنگه، پارسیان، بستک و کیش) در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به جزیره کیش گفت: مجلس نامه تجدید نظر حذف معافیت مالیاتی کارکنان مناطق آزاد را به دیوان عدالت اداری ارسال کرده است و به زودی معافیت مالیاتی کارکنان مناطق آزاد از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: دریافت مالیات از کارکنان مناطق آزاد سراسر کشور در شرایط اقتصادی کنونی کارکنان این مناطق را بی انگیزه کرده است و این تنها مشوقی است که برای کارمندان و فعالان اقتصادی مناطق آزاد به ویژه جزیره کیش وجود داشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی ممنوعیت واردات خودرو را مهمترین عامل افزایش بی رویه قیمت خودرو دانست و گفت: کیش از دو جهت ضربه می‌خورد اول ممنوعیت واردات خودرو خارجی و دوم ممنوعیت ورود خودرو‌های ملی، که این مشکل با همکاری دولت و مجلس باید برطرف شود.

احمد جباری اجرا نشدن طرح‌های ملی مسکن در کیش را یکی از مهمترین عوامل افزایش سرسام آور نرخ مسکن در کیش عنوان کرد و گفت: در جزیره قشم مسکن مهر ساخته و به متقاضیان تحویل داده شد و در کیش این طرح اجرا نشد و همین امر موجب شد مردم کیش در تامین مسکن با مشکل جدی رو برو شوند.

نماینده مردم کیش در مجلس شورای اسلامی از تبدیل شدن بخش کیش به شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت در این منطقه زمان آن فرا رسیده است کیش به شهرستان تبدیل شود و از مزایای شهرستان شدن برخوردار شود.

سرهنگ شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش نیز در این نشست خواستار تبدیل جزیره کیش از بخش به شهر شد.

وی تامین مسکن را یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم کیش دانست و از نماینده مردم کیش در مجلس خواست این موضوع را با جدیت پیگیری کند

سرهنگ کناری با اشاره به افزایش قیمت خودرو در کیش، گفت: ممنوعیت واردات خودرو خارجی باعث گرانی خودرو شده است و خودرو داخلی هم نمی‌تواند وارد کیش شود و همین موضوع باعث افزایش چند برابری نرخ خودرو در کیش شده است./ خبرگزاری صداوسیمای کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20788
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.