• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ضرورت ثبت اطلاعات مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار

  • کد خبر : 20664
  • 05 دی 1399 - 18:33
ضرورت ثبت اطلاعات مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار

تمامی فعالان اقتصادی کیش ملزم به ثبت اطلاعات انبار و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیرو برگزاری بیست و نهمین جلسه بررسی برنامه‌های پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در مناطق آزاد تجاری،صنعتی و ویژه اقتصادی، آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه انبارها ، با هدف کنترل دقیق گردش کالا در کشور و همچنین شفاف‌سازی این حوزه بررسی شد.

طبق مصوبات، در مرحله اول این طرح، وارد کنندگان و مراکز خرید فروش و نگهداری عمده کالا در کیش تا بیستم دی فرصت دارند اطلاعات انبارهای خود را در سامانه WMS.FREEZONES.IR ثبت کنند.

با توجه به گذشت بیش از ۴ ماه از زمان راه‌اندازی سامانه جامع انبارهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صدور ابلاغیه‌های متعدد در این خصوص، پس از پایان مهلت تعیین شده، فعالیت واحدهایی که از ثبت اطلاعات در سامانه خودداری کنند با محدودیت‌هایی از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه مواجه خواهند شد.

این برنامه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و اجرای قوانین مربوط به آن مصوب و بر اساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از سوی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و به تمامی مناطق ابلاغ شده است.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند فایل راهنمای ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار را از لینک زیر دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20664
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.