• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

امام جمعه کیش:وحدت جهان اسلام در قالب بسیج شکل گرفته و همه مسلمانان در مقابل استکبار از اسلام دفاع می کنند

  • کد خبر : 2062
  • 19 آذر 1395 - 11:15
امام جمعه کیش:وحدت جهان اسلام در قالب بسیج شکل گرفته و همه مسلمانان در مقابل استکبار از اسلام دفاع می کنند

علیدادی صبح جمعه پیش از آغاز مانور گردان ‘الی بیت المقدس ‘ در مراسم صبح گاه نیروهای این گردان اظهار کرد: بسیجیان انسانهای مخلص و متعهدی هستند که در جای جای ایران اسلامی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب در کنار یکدیگر جمع شده اند تا با تمام توان و انرژی در
صحنه های مختلف از نظام مقدس اسلامی دفاع کنند .

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام حسن علیدادی صبح جمعه پیش از آغاز مانور گردان ‘الی بیت المقدس ‘ در مراسم صبح گاه نیروهای این گردان اظهار کرد: بسیجیان انسانهای مخلص و متعهدی هستند که در جای جای ایران اسلامی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب در کنار یکدیگر جمع شده اند تا با تمام توان و انرژی در
صحنه های مختلف از نظام مقدس اسلامی دفاع کنند .
امام جمعه کیش یکی از ماموریت های ذاتی بسیج در حوزه فرهنگ را هماهنگ کردن مردم عنوان کرد و گفت: بسیج توانسته است با حضور پر رنگ خود در تمامی صحنه ها و در خدمت رهبر معظم انقلاب از اسلام و ارزشهای انقلاب و کشور دفاع کند .
وی تصریح کرد:در شرایط حساس امروز که دنیای کفر به اتحاد رسیده است تا با سردمداری امریکا در همه صحنه ها با ارزشها مبارزه کنند همه اقشار و صنف ها در کنار یکدیگر در خدمت رهبری نظام هستند.
خطیب جمعه کیش افزود : آنچه امروز در کشورهای اطراف به ویژه جبهه مقاومت رقم می خورد بخشی از رویارویی کفر و اسلام به معنای حقیقی کلمه است .
حجت الاسلام علیدادی گفت: وحدت جهان اسلام در قالب بسیج شکل گرفته و مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم در مقابل استکبار جهانی از اسلام نبوی دفاع کنند .
وی اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد بد عهدی های آمریکائی ها در مورد مذاکراتی که سالها برای آن زمان صرف شده هستیم اما با وحدت و همدلی تمامی جریانهای داخلی کشور و اتفاق عمومی که بین قوا و مسئولان وجد دارد عزم راسخ و جدی در پاسخگویی به امریکائیها و بد عهدی ها ی آنها وجود دارد .

*رزمایش الی بیت المقدس نمایش اقتدار و توان رزمی بسیج است
فرمانده بسیج سپاه کیش سخنران دیگر این مراسم گفت: رزمایش گردان الی بیت المقدس بسیج به منظور نمایش اقتدار و توان رزمی ،ارتقاء سطح دانش نظامی ،آمادگی لازم برای تهدیدهای پیش رو در همه زمینه ها بویژه دفاعی و امنیتی و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب وامام و شهدا و ولایت برگزار می شود .
سرگرد ابراهیم خادمی زاده افزود: امروز بسیج پدیده ای پویا و همیشه در صحنه است و در میدان های مختلف نظامی ،فرهنگی ،اقتصادی ،سازندگی و محرومیت زدایی، علمی ، اجتماعی ، اعتقادی و امنیتی حضوری درخشان را در کارنامه خود دارد.
وی اظهار کرد : یکی از موفقیت های بسیج حضور در عرصه نظامی و دفاعی بوده است که از ابتدای انقلاب اسلامی و در دوران ۸ سال دفاع مقدس آن را شاهدیم و امروز نیز این حضور در قامت مدافعان حرم و حریم انقلاب اسلامی به اثبات رسیده است .
سرگرد خادمی زاده تصریح کرد : تفکر بسیجی امروز به عنوان تفکری پویا و بالنده ،پیشرو در عرصه های ملی و بین المللی ایفای نقش می کند .
به گزارش ایرنا ، فرمانده بسیج سپاه کیش گفت : امروز کشورهای مظلوم از جمله کشورهای سوریه ،عراق،یمن ،فلسطین ،لبنان وسایر کشورها تنها راه استقلال و مقابله با استکبار و جریان های تروریستی را بهره گیری از الگوی اسلامی ایرانی بسیج می دانند .
وی افزود : امام راحل با هوشیاری و بینش عمیق خود فرمان تشکیل بسیج را با توجه به نیاز انقلاب اسلامی و جهان اسلام صادر کردند و امروز رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولان لشکری و کشوری نیز اهمیت موضوع را به خوبی درک کرده و از بسیج پشتیبانی و حمایت لازم را می کنند .
این مقام نظامی گفت: مانور عملی رزمایش گردان بیت المقدس بسیج سپاه کیش در منطقه ساحلی با عنوان ‘مدافعان حرم ‘ با حضور مسئولان در جزیره کیش برگزار شد.
وی تصریح کرد : نیروها ازصبح روز پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا و پس از تجدید میثاق با آرمانهای شهدا در مزار شهدای گمنام کیش در مسجد امام حسن (ع) برای انجام رزمایش الی بیت المقدس به سمت اردوگاه حرکت کردند.
فرمانده سپاه ناحیه کیش افزود: برگزاری کلاسهای آموزشی برای مقابله با تهدید های احتمالی دشمن ، عملیات دفاع از کوی و برزن،هلی برن و ضد هلی برن،مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات و کلاس های فرهنگی و اعتقادی و بصیرتی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در کنار این رزمایش بود.
وی با بیان اینکه پنجشنبه شب رزم شبانه را در اردوگاه برگزار کردیم افزود : اجرای مانور هلی برن و ضد هلی برن از برنامه های امروز در رزمایش بود .
ایجاد دیواره انسانی و اجرای نمایشی حرکات رزمی و دفافی نیروهای واکنش سریع و احترام به مقام شامخ شهدا توسط مسئولان از دیگر بخش های این رزمایش بود.
رزمایش گردان الی بیت المقدس روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه با آمادگی کامل نیروهای بسیج در منطقه باغو جزیره کیش برگزار شد .
دومین روز و مرحله اصلی رزمایش الی بیت المقدس صبح امروز با حضور حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش ، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت، فرماندهان نظامی و انتظامی ، تعدادی از معاونان منطقه آزاد کیش ، مسئولان ادارات و نیروهای بسیجی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2062
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.