• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اسامی برندگان جهت حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۷ بحرین اعلام شد

  • کد خبر : 2058
  • 18 آذر 1395 - 19:42

در پی برگزاری رقابت های دوچرخه سواری کشوری پیشکسوتان، اسامی رکابزنان برتر به منظور حضور در مسابقات پیشکسوتان ۲۰۱۷ در بحرین اعلام شد.

به بگزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز:

پیشکسوتان دوچرخه سواری امروز در یک مسابقه داخلی در جزیره زیبای کیش شرکت کردند تا برای حضور در مسابقات پیشکسوتان ۲۰۱۷ بحرین، برترین رکابزنان انتخاب شوند و در قالب پیشکسوتان ایران به این رقابت ها اعزام شوند.

مسابقات در چهار رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال،۴۰ تا ۴۴ سال و ۴۵ سال تا ۴۹ سال و ۵۰ سال بیشتر برگزار شد فدراسیون دوچرخه سواری کشور با اکیپ داوران اصلی خود در این مسابقات حضور پیدا کردند.

رقابت های انتخابی پیشکسوتان در سطح بالایی برگزار شد و مقرر گردید از هر رده سنی ۲ نفر از رکابزنان منتتخب برای حضور مسابقات قهرمانی پیشکسوتان در کشور بحرین اعزام شوند.

محمد رضا کاشانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسابقه پیشکسوتان دوچرخه سواری به میزبانی کیش در مسافت ۲۱کیلومتر با حضور ۲۵ رکابزن در چهار رده سنی برگزار شد و در نهایت برترین ها در این رشته انتخاب شدند تا در مسابقات پیشکسوتان که ۹ اسفند ماه در بحرین است، شرکت کنند.

وی در خصوص اینکه هزینه حضور در این رقابت ها به عهده چه کسی است تاکید کرد: مسابقه پیشکسوتان در بحرین زیر نظر ACC برگزار می شود اما در مجموع هزینه حضور در رقابت ها بر عهده رکابزنان است فدراسیون تنها می تواند در بخش شورای برون مرزی و گرفتن روادید ها و ویزا به آنها کمک کند.

کاشانی در خصوص سطح رقابت های امروز بیان کرد: این مسابقات امروز در سطح بسیار خوبی برگزاری شد با اینکه رکابزنان پیشکسوت این رشته بودند اما مانند یک ورزشکار جوان حضور یافتند .

وی در خصوص نتایج خاطر نشان کرد: در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال سعید چهرزاد بر سکوی اول و کمال رازی بر سکوی دوم و محمد باقر میرزایی بر سکوی سوم رقابتها ایستادند همچنین در رده سنی۴۰ تا ۴۴ سال سید مهدی میر باقری مقام اول و جمشید حمد ملکی مقام دوم و وحید دهقان زاده مقام سوم را از آن خود کرد.

کاشانی در ادامه خاطر نشان کرد: در رده ۴۵ تا ۴۹ سال رکابزنان امید اسفندیاری مقام اول و شمس اله مظاهری مقام دوم و سهراب پیل تن مقام سوم را از آن خود کرد همچنین در رده سنی ۵۰ به بالا بیژن امیر آخوری بر سکوی اول رقابتها ومحسن رئیسیان بر سکوی دوم و فریدون دباغبر سکوی سوم مسابقات قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2058
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.