• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

پایان اعتصاب رانندگان تاکسی کیش

  • کد خبر : 20570
  • 23 آذر 1399 - 16:49
پایان اعتصاب رانندگان تاکسی کیش

رانندگان تاکسی کیش شب گذشته با انتشار بیانیه ای به اعتصاب چهار روزه خود پایان دادند.

متن بیانیه رانندگان تاکسی بدین شرح است:

بسمه تعالی
همکاران محترم و عزیز ضمن تشکر از بردباری و صبوری شما همکاران عزیز بدین وسیله به استحضار میرسانیم که با توجه به جلسات مکرر و پیگیری‌های شبانه‌روزی خوشبختانه طی جلسه نهایی امروز با جناب آقای دکتر مظفری و نیز جلسه با شرکت عمران آب و خدمات پس از مذاکرات فراوان، مشکل پیش آمده به نحو مطلوب حل و حضور همکاران محترم در سطح شهر جهت جابجایی مسافران و کیشوندان عزیز و شروع خدمت رسانی از همین الان مورد امتنان خواهد بود.

همچنین از اتحاد و پایداری مثال زدنی شما همکاران عزیز کمال تشکر و قدردانی را داریم پیشنهاد میکنیم که با رضایت شما عزیزان جهت دلجویی از گردشگران و کیشوندان گرامی که در این مدت دچار مشکلات عدیده ای شده بودندعذر خواهی نموده و به مدت یک روز خدمات رایگان به این عزیزان ارائه دهیم بر خود واجب میدانیم که ازحمایتهای بی دریغ نهاد محترم امامت جمعه ومدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیر عامل محترم شرکت عمران ،آب وخدمات کیش ونیز شورای محترم شهر کیش و همچنین فرماندهی محترم نیروی انتظامی ویژه کیش و کلیه مراجع نظامی و انتظامی و امنیتی کیش که در این مدت زحمات فراوانی کشیدند تشکر و قدردانی نماییم
باتشکر و احترام

طبق شنیده ها بر اساس توافق صورت گرفته شده بین سازمان منطقه آزاد کیش و رانندگان تاکسی دستورالعمل های زیر اجرایی خواهد شد: 

۱ . فقط تعداد ۵۰ عدد خودرو مدل بالا با نصب آرم و علائم اسنپ و تعیین صلاحیت معاونت حمل و نقل عمومی و اخذ دفترچه تردد مجاز شدند در اسنپ فعالیت کنند .

۲ . خودرو اسنپ حق توقف و ورود به فرودگاه ، بندرگاه ، ایستگاه بازارها و هتلها ندارد .

۳ . حق کمسیون اسنپ برای خودروهای اسنپ %۲۰ و تاکسیها %۵ شد .

۴ . اولویت درخواست در ۹۰ ثانیه اول با تاکسی هست سپس اگر تاکسی درخواست نپذیرفت خودرو اسنپ میتونه قبول درخواست کنه .

۵ ‌. نرخ کرایه اسنپ با نرخ مصوب حمل و نقل عمومی یکسان شد .

۶ . اپلکیشن تاکیش بدون دریافت حق کمسیون مجوز فعالیت گرفت که فقط مخصوص تاکسیها هست ‌.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20570
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خاک تو سر بی عرضتون کنن که دو روز نتونستین سر حرفتون بمونین مسئولین منطقه آزاد کیش

  2. باعث تاسف و تاثر است که در جزیره کیش ، اراده ای برای مقابله با زیاده خواهی و زیاده خواری یک رانت هفتصد نفره وجود ندارد و پنجاه هزار نفر کیشوند و گردشگر اسیر چنگال بی کفایت افرادی هستند که در مقابل قشری بی تخصص و بی تعهد توان مقابله ندارند .اسنپ نشان داد مردم در کیش پول اضافه بابت حمل و نقل می دهند .حداقل دو برابر از آنچه باید بدهند از ایشان پول زور گرفته می شود ، مانند آنچه راهزنان در جاده های ناامن از مسافران می گرفتند . آن به اجبار بود و این هم به اجبار . راهزنان آسوده از اینکه زور داروغه و سربازانش به آنها نمی رسد آنچنان که در دنیای مدرن ، زور مسئولین چهل تکه به گروه فشار شوفرها و حامیان آنها در شورا و صدا و سیما نرسید. مردم کیش پول زور بابت حمل و نقل می دهند چون قیمت پروانه رانت بعضی ها پایین نیاید ، پول زور می دهند چون هیچ اقدام قضایی در مقابل بزهکاری امنیتی تاکسی ها انجام نشد . پول زور می دهند چون شهر شده شهر هرت. بخورید تا شکمهایتان پر شود ، نوش جانتان ، گوارای وجودتان بی صاحبی شهر .بخورید و پس انداز کنید برای روز پس دادن که روزگار نشان داده برخی لقمه ها از دهان بلعیده می شود و از دماغ بیرون می آید .