• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

گذراندن دوره‌های آموزشی علمی‌کاربردی، شرط لازم اشتغال در میکامال/ کیشوندان در اولویت اشتغال در مجموعه میکا

  • کد خبر : 20560
  • 20 آذر 1399 - 18:06
گذراندن دوره‌های آموزشی علمی‌کاربردی، شرط لازم اشتغال در میکامال/ کیشوندان در اولویت اشتغال در مجموعه میکا

بر اساس تفاهم‌نامه بین شرکت میکامال و دانشگاه علمی کاربردی افاردی که قصد اشتغال در میکامال را دارند باید در دوره‌های تخصصی شرکت کنند.

به گزارش کیشوندنیوز، مراسم امضای تفاهم نامه بین دانشگاه جامع علمی کاربردی جزیره کیش و موسسه آموزشی میکاراد به نمایندگی از شرکت میکامال برگزار شد.

در این مراسم نادر کشتکار مدیرعامل موسسه میکامال و احمدی رئیس دانشگاه علمی کاربردی کیش و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

خانم بحرینی مدیرعامل موسسه میکا راد برخی از بندهای این تفاهم نامه را برگزاری دوره‌های تخصصی، برگزاری رویدادهای علمی، سمینار و همایش، تبادل اساتید، انجام پروژه‌های تحقیقاتی و… عنوان کرد.

وی افزود: همچنین فضای آموزشی و تحقیقاتی میکامال نیز در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش با ذکر اینکه کشور نیازمند نیروی ماهر است، عنوان کرد: در دنیای امروز هیچ شرکتی بدون آموزش کارکنان خود نمی‌تواند جذب نیرو داشته باشد و در کشور ما نیز در آینده سنجش صلاحیت شغلی با محوریت دانشگاه علمی کاربردی فعال خواهد شد.

وی افزود: چشم انداز مجموعه علمی کاربردی در کشور ترسیم چهره ایران مدرن به دنیا است،

وی با اشاره به تفاهم نامه با میکامال اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن برنامه‌های شغل محور را تدوین کنیم و خروجی خوبی در این رابطه داشته باشم.

اشتغال ۴هزار نفر در مجموعه میکامال

نادر کشتکار مدیرعامل شرکت میکامال نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی با دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد: متأسفانه با کمبود مهارت‌های شغلی مواجه هستیم که این امر در جزیره کیش نیز مشهود است، این کمبود در عدم وجود خدمات دهی مناسب در حوزه گردشگری مشهود است.

وی افزود: با توجه به اینکه به نزدیکی زمان افتتاح مرکز خرید و تفریح میکامال نزدیک می‌شویم، این مجموعه آمارها در بخش‌های مختلف از جمله میزان اشتغال، مصرف برق و.. را تغییر می‌دهد، اشتباه یک شخص می‌تواند همه این زحمات را تحت و الشعاع خود قرار دهد.

مدیرعامل شرکت پارس‌میکا ادامه داد: میکامال به حضور کارکنان توانمند و ماهر و آموزش‌دیده توجه ویژه دارد و هدف از راه‌اندازی شرکت آموزشی «میکاراد» نیز همین امر می‌باشد.

وی گفت: میکا در هیچ زمینه‌ای از استانداردهای خود کوتاه نیامده و در امر آموزش نیروهای شاغل در میکامال نیز به این مهم پایبند است و امید دارد که بتواند فضای اشتغال گسترده‌ای برای جوانان و کیشوندان عزیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند که این گستره به بیش از ۴۰۰۰ نفر خواهد رسید.

کشتکار اظهار داشت: میکامال می‌تواند فرصت ویژه‌ای برای دانشجویان فراهم کند تا در صورت لزوم برخی دانش‌آموختگان برگزیده‌ی دوره‌های تخصصی، که مهارت‌ها و دانش لازم را کسب کرده‌اند و به تأیید دانشگاه رسیده‌اند، بتوانند برای ارتقای استانداردهای آموزشی به خارج از کشور اعزام شوند.

در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری بین میکامال و دانشگاه علمی کاربردی کیش به امضا رسید.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20560
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.