• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

راهنمای رزرو هتل کیش

  • کد خبر : 20476
  • 12 آذر 1399 - 21:06

در این مطلب با دو مورد از هتل های کیش با امکانات کافی و روشی برای رزرو هتل کیش آشنا خواهید شد.

راهنمای رزرو هتل کیش

کیش جزیره‌ای زیبا در دل خلیج‌فارس است. این جزیره با ۹۱ کیلومترمربع مساحت یکی از قطب‌های گردشگری ایران محسوب می‌شود. در جزیره کیش جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید متعددی وجود دارد که افراد بسیاری برای بازدید و خرید از آن‌ها به این جزیره سفر می‌کنند. اگر قصد سفر به کیش را دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و با دو مورد از بهترین هتل‌های سه ستاره و راهنمای رزرو هتل کیش علی بابا آشنا شوید.

هتل گاردنیا

این هتل سال ۱۳۸۷ افتتاح شد و برای افزایش امکانات قابل‌ارائه به مهمانان در سال ۱۳۹۳ ساختمان آن بهسازی شد. هتل گاردنیا چهار طبقه بوده و ۵۵ اتاق در طبقات آن ساخته شده است. این هتل سه ستاره دارد و امکانات قابل‌قبولی را به مهمانان خود ارائه خواهد کرد که درادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. بد نیست بدانید که اقامت در این هتل برای کودکان زیر پنج سال درصورتی‌که از سرویس‌ها استفاده نکنند، رایگان است.

امکانات هتل گاردنیا

گاردنیا یکی از بهترین هتل های کیش است و در اتاق‌های آن مبل، دراور، آباژور، آویز لباس، اینترنت، کمد، یخچال، تلوزیون، آب معدنی، مینی‌بار، لوازم بهداشتی، روم‌سرویس، پاورسنج و… قرار دارد. برای میل‌کردن خوراکی‌های داخل مینی‌بار باید هزینه آن را پرداخت کنید. اینترنت هتل به‌صورت رایگان دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد. لازم به‌ذکر است که برخی از اتاق‌های هتل گاردنیا بالکن دارند.

بخشی از ساختمان این هتل سه ستاره به سفره‌خانه سنتی، مجموعه ورزشی، لابی، نمازخانه، رستوران و کافی‌شاپ اختصاص داده شده است. در لابی هتل امکانات و خدماتی از قبیل رزرو تور، کرایه اتومبیل، اتاق چمدان، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، مبلمان و… وجود دارد. رستوران گاردنیا با ۱۰۰ نفر ظرفیت در طبقه منفی یک قرار گرفته و در آن انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو خواهد شد. اصلی‌ترین ضعف این هتل را می‌توان عدم وجود پارکینگ مسقف اختصاصی دانست، اما بااین‌حال مهمانان می‌توانند خودرو خود را در محوطه هتل پارک کنند.

نشانی هتل گاردنیا

هتل گاردنیا در بلوار هرمز کیش و محدوده میدان حافظ واقع شده است. این هتل نزدیکی بسیاری از مراکز تجاری کیش مانند پردیس ۱ و ۲، بازار مریم، کیش مال، پدیده و… قرار دارد. همچنین موقعیت قرارگیری این هتل دسترسی آسان به بولینگ مریم، کارتینگ، درخت سبز، کشتی یونانی و دیگر جاذبه‌های گردشگری را ممکن می‌سازد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس یکی ‌دیگر از هتل‌های سه ستاره کیش است که سال ۱۳۸۳ افتتاح و سال ۱۳۹۰ به‌منظور افزایش امکانات و خدمات ساختمان آن بازسازی شد. اتاق‌های این هتل طبق معماری اصیل ایرانی طراحی شده و حس خوبی به مهمانان منتقل می‌کند. در این واحدها بیشتر از معماری دوران هخامنشی استفاده شده است. هتل لوتوس سه طبقه بوده و در طبقات آن ۷۲ اتاق وجود دارد. باغی زیبا و سرسبز به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع اطراف این هتل ساخته شده که می‌توان آن را از پنجره‌ها مشاهده کرد. هتل لوتوس به مهمانان عرب زبان سرویس ارائه نخواهد کرد.

امکانات هتل لوتوس

در ساختمان این هتل فضای سبز، کافی‌شاپ، رستوران و لابی ساخته شده است. لابی هتل لوتوس مساحتی معادل ۱۰۰۰ مترمربع دارد و در آن امکاناتی از قبیل تاکسی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، اینترنت، تلوزیون، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش و… به مهمانان ارائه خواهد شد. رستوران لوتوس با ۱۳۵ نفر ظرفیت در طبقه همکف واقع شده است و در آن انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می‌شود. اگر پس از اقامت در این هتل قصد میل‌کردن میان‌وعده داشتید، می‌توانید به کافی‌شاپ رفته و عصرانه میل کنید. هتل لوتوس پارکینگ ندارد و مهمانان باید خودروهای خود را در محوطه بیرون هتل پارک کنند.

امکاناتی مانند مبل، آباژور، لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفای حریق، سرویس‌بهداشتی، حمام، مینی‌بار، اینترنت، یخچال، تلوزیون و… در هر اتاق از هتل لوتوس تعبیه شده است. برخی از اتاق‌های این هتل بالکن دارند. مهمانان برای استفاده از اینترنت نباید هزینه‌ای پرداخت کنند.

نشانی هتل لوتوس

این هتل به‌دلیل قرارگیری در موقعیتی خوب، امکان دسترسی به مراکز تجاری و جاذبه‌های تاریخی مانند اسکله تفریحی، شهر زیرزمینی کاریز، پلاژ آقایان و بانوان، کشتی یونانی، آب‌انبار سنتی و… را آسان می‌سازد. هتل لوتوس در محدوده میدان امیرکبیر و مقابل پاساژ مروارید قرار دارد.

راهنمای رزرو هتل کیش از علی بابا

اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، مطمئنا به فکر روشی برای رزرو هتل های کیش هستید. روش‌های متعددی برای رزرو هتل وجود دارد که به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به رزرو غیرحضوری اشاره کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که امور خود را از طریق اینترنت پیگیری می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای رزرو هتل کیش از علی بابا استفاده کنید. این شرکت سال ۱۳۹۳ افتتاح شد و درحال‌حاضر بزرگ‌ترین شرکت در حوزه گردشگری محسوب می‌شود. با مراجعه به این سایت می‌توانید نسبت به رزرو بلیط، تور و هتل اقدام کنید.

در این مطلب با دو مورد از هتل های کیش با امکانات کافی و روشی برای رزرو هتل کیش آشنا شدید. اگر تجربه اقامت در هتل‌های لوتوس یا گاردنیا را داشتید، نظرات خود را دراین‌باره با ما به‌اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20476
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.