• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آنهایی که خواب آمریکا می بینند، خدا بیدارشان کند

  • کد خبر : 20436
  • 08 آذر 1399 - 7:35
آنهایی که خواب آمریکا می بینند، خدا بیدارشان کند

در پی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمان الرحیم
فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ
هرکس به شما حمله کرد، همانند حمله‌ی وى بر او حمله کنید و از [مخالفت فرمان] خدا بپرهیزید؛ و بدانید خدا با پرهیزگاران است. (سوره بقره آیه ۱۹۴)

ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته ای ایران اسلامی شهید محسن فخری زاده توسط ایادی صهیونیسم و استکبار جهانی بار دیگر مهر تاییدی بر حقانیت راه ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی زد.
واضح است این اقدامات تنها نشان دهنده ی ضعف و زبونی و به بن بست رسیدن صهیونیسم جهانی است و یقیناً همانگونه که ترورهای قبلی نتوانست اراده ی پولادین ملت ایران را در پیگیری اهداف مقدس خود دگرگون کند ، این اقدام نیز ملت شریف ما را وادار به عقب نشینی نخواهد کرد.
اکنون همه ی جوانان انقلابی و متعهد آماده ی جهاد همه جانبه و شهادت اند و هم صدا با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با فریاد رسای خویش اعلام میداریم بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.
بی شک چگونگی مواجهه ی مسئولان کشور در رابطه با این جنایت آشکار نقش خطیر و تعیین کننده ای در تکرار نشدن این وقایع و غلبه ی قدرت بر دشمن و ایجاد توان بازدارندگی در مقابل آنان خواهد داشت.
اگر دشمن برای ترور قهرمان جهانی مبارزه با تروریسم شهید حاج قاسم سلیمانی در دی ماه سال گذشته پاسخ درخوری توسط صاحبان گفتمان مذاکره دریافت می کرد امروز این چنین وقیح و بی پروا نمی شد.
لذا مطالبه قطعی ما از دولتمردان، پاسخ دندان شکن و قاطع به این اقدام ناجوانمردانه صهیونیسم و استکبار جهانی و همچنین پیگیری حقوقی این موضوع توسط وزارت خارجه و سایر نهاد های ذی ربط است.
همچنین مطالبه ی ما از مجلس ارائه و تصویب اقدام متقابل عاجل در مقابله با این جنایت است که بازگشت کامل به روند پیشرفت هسته ای کشور و اخراج بازرسان و جاسوسان آژانس انرژی اتمی را در پی داشته باشد.
از قوه ی قضائیه نیز می خواهیم با ورود جدی به موضوع عاملان خارجی و داخلی از جمله چراغ سبز دهندگان داخلی به دشمن را به مجازات برساند.
اما پیام مهم ما برای لیبرال های داخلی دلخوش به غرب، این جمله ی امام خمینی(ره) است که فرمودند: آنهایی که خواب آمریکا می بینند، خدا بیدارشان کند.
چرا که به فرموده ی امام خامنه ای عزیز: جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد اند.
در نهایت بسیج دانشجویی شهادت این دانشمند بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفدا) ، امام خامنه ای(مد ظله)، ملت بزرگ ایران و خانواده گرانقدر این شهید سعید تبریک و تسلیت عرض نموده و بار دیگر آمادگی خود را برای لبیک به فرامین مولا و مقتدایمان تا تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی اعلام می داریم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20436
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.